Nizar tengok !! : Bukti surat jemputan serah bantuan fakir miskin di tokong

on Friday, November 20, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Nampaknya kungfu Khalifah PAS telah gagal walaupun dibantu oleh haprak daily kerana bukti surat jemputan telah dijadikan bukti dan keratan ini diambil daripada harian metro bertarikh 19/11/2009 dan ini aduan telah dibuat kepada YB Adun Teluk Air Tawar , Datuk Jahara Hamid.

kata Guan Eng dalam haprak daily


" Ia satu fitnah dan pembohongan oleh musuh politik kita," kata Guan Eng kepada Harakahdaily.

PB persoalkan mengapa Guan Eng marah dengan penyebaran SMS ini dan mengatakan ini adalah hasutan . Apakah rasionalnya penyebaran sms mengatakan pemberian bantuan kepada fakir miskin ini sebagai hasutan ?? Kalau orang baca pun ,mereka akan faham tempat ini hari ini depa bagi bantuan ..

Salahkah menyebarkan tentang orang Melayu diperbodohkan dan dimalukan diberikan bantuan fakir miskin di tokong dikatakan hasutan ??? Teguran seperti ini dianggap sebagai hasutan ??? Bravo !!! Tahniah Guan Eng kerana telah perbodohkan Melayu Pulau Pinang !!

Mungkin lepas, kalau sapa bicara isu tentang Melayu akan dianggap hasutan pulak la ..dulu kalau cakap tentang Melayu dianggap racis dan tambah disokong pulak Melayu PAS dan PKR.

Guan Eng telah banyak kali menipu dan temberang orang Melayu PP !!!

Jangan biarkan lagi diri kita diperbodohkan lagi oleh orang kafir seperti ini ...

Link

http://parpukari.blogspot.com/2009/11/lim-guan-eng-kantoi-menipu-nizar-mati.html


One Response

  1. PB, bagi keturunan Melayu yang jumud pemikiran mereka sahaja yang masih terus membiarkan diri diperbodohkan oleh DAP, PAS dan PKr ini..... mereka tiak pernah mengakui akan kesilapannya mengundi 'pakatan rompak' ini.....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.