Gambar siapa ini ?? adakah ini respon oleh Rakyat ..

on Thursday, November 5, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment

Jalan Tun Razak

Jalan Duta

Bukit Tungku berhampiran The Mall


Klik di blog ini untuk maklumat lebih detail garam manis

Adakah ini gambaran awal kemarahan rakyat Malaysia terhadap Anwar ?? Rakyat Malaysia mungkin sudah muak dengan tingkahlaku Anwar yang takut menghadapi perbicaraan di mahkamah dan menafikan keadilan untuk Saiful .







One Response

  1. Terbukti, rakyat sudah mula menolaknya tetapi Anwar Ibrahim sanggup mempergunakan anak-anak muda yang mentah untuk menghancurkan UMNO/BN ini kerana dendam politiknya. Sebagaimana nafsu serakahnya terhadap anak-anak muda hingga menjadi seorang peliwat begitu jugalah nafsunya untuk menjadi seorang pemimpin walaupun tindakannya boleh meruntuhkan negara ini. Inilah akibatnya yang akan terjadi sekiranya seorang pemimpin itu disokong oleh Nasrani Amerika & menggunakan Duit Yahudi. Apa sahaja semuanya halal pada mereka.

    http://www.youtube.com/watch?v=PRzYG9vJXAQ

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.