Kisah Dr Asri & Dr Xavier Jeyakumar

on Tuesday, November 3, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment

Gambar di atas menunjukkan MP Ampang Zuraida Kamaruddin berada semasa Dr Asri ditahan semalam di sebuah banglo di Hulu Kelang . Cari publisiti ke ??



Negara semalam dikejutkan penahanan Dr Asri oleh JAIS di sebuah banglo di Hulu Klang ketika menyampaikan sebuah ceramah agama. Alasannya beliau tidak mendapat tauliah untuk memberi ceramah .

JAIS merupakan jabatan dibawah Hassan Ali selaku Exco Agama Islam Negeri Selangor .JAIS kini semua dikawal oleh orang PAS sejak Hassan Ali memegang Exco Agama Islam dalam kerajaan Selangor . Cuma yang kita marah sangat adalah mengapa semalam Dr Asri ditangkap dan hari ini tengahari tidak jadi didakwa di mahkamah ??? Habis itu mengapa Asri ditahan semalam ?? Mengapa kalut sangat nak tahan Asri ??

Adakah ini agenda politik PAS atau sekadar gimik ?? Selain itu , Dr Asri juga menghadapi tentangan daripada Persatuan Peguam Syarie Malaysia (PGSM) yang menentang usaha untuk melantik Dr Asri sbg YDP YADIM .

PB nampak segala apa yang berlaku kepada Dr Asri ini adalah untuk menjatuhkan Hassan Ali oleh orang dalam PAS . Contoh mudah ,ikut logik akal , Zuraida Kamaruddin dan Saari Sungib berada di sana semasa serbuan JAIS , mengapa Zuraida tidak call Hassan Ali minta campurtangan isu ketika JAIS nak cekup Dr Asri ??

Malah lebih mengejutkan Hassan Ali tidak tahu menahu penahanan Dr Asri semalam sedangkan beliau Exco yang bertanggujawab dalam JAIS . Beliau juga turut berjanji akan siasat siapa keluarkan arahan malam semalam . Adakah mereka ini ingin memburukkan imej Hassan Ali dengan membuat skrip seperti ini dan Dr Asri jadi kambing hitam dalam hal ini.


PB tertarik juga dengan gambar dari blog Gap , ia memaparkan sikap Double Standard berlaku oleh JAIS . Dr Xavier Jeyakumar seorang kristian dibenarkan tazkirah di dalam masjid di Kajang tetapi Dr Asri ditahan oleh JAIS .. INILAH PAS FOR ALL !!! GADAI MARUAH AGAMA ISLAM !!!! PAS SANGGUP JUAL AGAMA ISLAM DI SELANGOR !!!

KENAPA JAIS TIDAK KALUT MAI SERBU DR XAVIER JEYAKUMAR DI MASJID INI ?

TOLONG JAWAB WAHAI BLOGGER DAN PENCACAI PAS ???


gambar ihsan dari GAP

gambar1 ( berbaju kuning itu ialah cikgu jaafar YDP Pas kota raja) seorang erdogan pas !
gambar 2. tangan kanan dr xavier yang selalu mengusap anjing kini mengusap mikrofon masjid. ceramah ni ada permit ke tidak ? ceramah ni halal ke tidak ?

gambar 3..kamu sendiri tafsirkan ..masyaallah pas melacurkan masjid demi politik ! KENAPA JAIS TAK SERBU ?










P


One Response

  1. Anonymous says:

    MANGKOK PUNYA JAIS..

    MANTAN MUFTI LAGI MEMILIKI KESARJANAAN ILMU HADIS dan TAFSIR AL-QURAN

    DILAYAN MACAM TU… SEKALI.

    INI KES DENDAM ….
    YANG TIADA PENYUDAHNYA.

    CUKUP..
    CUKUPLAH…

    HORMATI KESARJANAAN DR ASRI.

    TERUSKAN PERJUANGANMU YANG MULIA LAGI JUJUR UNTUK MENYEDARKAN UMAT ISLAM TENTANG KETULENAN ISLAM

    Adam Amin
    Kg Jerlun,
    Kedah

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.