Guan Eng konar baring pulak tuduh pemberian bantuan fakir miskin di tokong ini adalah fitnah

on Thursday, November 19, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Sebelum ini puak sosialis dan gerombolan pakatan haprak memperbodohkan fakir fakir miskin Islam,dengan menegaskan wajib menerima bantuan di tokong tokong.


LGE telah menuduh perkara sumbangan di tokong adalah fitnah dan berbaur perkauman ,maka Haprak Daily mengambil inisiatif menyiarkan kenyataan Khalifah Cina Melaka kesayangan PAS ini. Malah paling menjijikkan kononnya ingin menunjukkan mesranya LGE,gambar beliau disiarkan makan bersama Salleh Salon(Adun Pmtg Pasir) klik sini: Haprak Daily


Setelah didedahkan oleh Pisau & blogger2 :klik sini ,Pihak pakatan haprak sedar kerja menglembukan fakir miskin Islam diketahui umum maka atas arahan Khalifah Sosialis Cina Melaka telah mengubah lokasi bantuan ke dewan orang ramai,Yang terbaru mereka akan menyampaikan bantuan di Dewan Persatuan Penduduk Blok 6,Di Jalan Mohd Saad,Bagan Jermal hujung minggu ini.


Pisau sudah dapat menghidu taktik mengdiversi isu yang sebenar, percayalah minggu depan akan keluar gambar bantuan fakir miskin & warga emas diserahkan didewan persatuan penduduk akan di siarkan di blog blog pakatan haprak,haprak daily dan malaysiakini kononnya untuk membuktikan pendedahan sebelum ini adalah fitnah.


Sudah sudahlah memperbodohkan rakyat dan melayu Pulau Pinang, skrip drama tai chi Khalifah Sosialis Cina Melaka dan gerembolan pakatan haprak cukup mudah dihidu.




Akhir kata,kalau depa bagi bantuan ambik,kalau nak pangkah undi nanti pastikan cap dacing!Anda pasti selamat.




Pisau kata " orang penang,jom join Pisau dedahkan bobroknya puak sosialis & pakatan haprak Penang,yang berminat & ada maklumat sila emailkan kepada pisaudotnet@gmail.com"

sumber : pisau.net


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.