Hadiah Untuk Azmin dan Anwar oleh GAP & X -PKR

on Monday, November 16, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


PB terkejut begitu pantas dan cepat azmin ali (geng bateri 3A PKR ) menafikan dakwaan sahamnya bernilai RM8juta. Anwar jelas telah masuk jerat dengan mempertahankan azmin. Azmin dahulu adalah S/U Politik Anwar semasa Anwar menjadi TPM dalam kerajaan dan beliau jangan berbohong lagi kerana lubang anda akan pecah tidak lama lagi ...haha

Dalam masa 24 jam, blog GAP dan x -PKR akan mendedahkan pulak dokumen pemilikan saham azmin satu persatu yang akan membuat mereka panas kali ini !! Time to Attack !!!

di bawah ini adalah artikel dari blog x pkr

Bukti-bukti saham Anwar, Azmin dan Shamsidar

1. Mohon maaf kepada semua 'sepi' seminggu ini lantaran tuntutan tugas. Namun sempat jua saya mengikuti perkembangan politik tanahair. Antara isu panas ialah melibatkan perang mulut antara YB Zulkefli Nordin dan YB Sivarasa Rasiah berkaitan konflik dalaman PKR. Biarlah mereka terus 'berlakon' namun YB Zulkefli perlu membuktikan keyakinan terhadap kata-katanya sendiri tentang islam. Jangan cakap saja YB!

2. Isu bai'ah PAS juga menarik perhatian. Secara rasional, kita dapat menilai komen-komen pemimpin PAS yang makin terpengaruh dengan ajaran songsang AnWAR iaitu NAFI!, dan nafi dengan konsisten. Biar ada bukti yang jelas - ADUN Gunung Semanggol mengakui wujudnya bai'ah talak tiga, pimpinan PAS tetap menafikannya serta cuba memesongkan isu. Memanglah bai'ah itu dibolehkan namun mempertaruhkan rumahtangga tidak dibolehkan.

3. Isu yang paling panas ialah tentang pemilikan saham oleh Azmin yang bernilai RM8 juta. Wow! bukan sedikit nilainya. Difahamkan Azmin tampil dengan kenyataan menafi (nafi lagi, ni taktik AnWAR la). saya sempat meneliti video pendedahan yang disiarkan selama 15 saat oleh TV3. (apa agenda TV3 yg menyiarkan pendedahan ini spt melepas batuk ditangga kita tidak tau, banyak rungutan telah diterima).

4. Namun x-pkr akan cuba hubungi rakan-rakan di tanahair bagi mendapatkan bukti ini. Janji x-pkr, akan mendapatkan bukti tsb (sekiranya relevan) serta mendedahkan dalam blog ini agar masyarakat tahu jenis apa manusia bernama AnWAR, Azmin dan Shamsidar ini. x-pkr berjanji (ini bukan bai'ah aaaaaa), seboleh mungkin akan mempamerkan bukti-bukti tsb dalam blog ini sebagai bukti bahawa Azmin BERBOHONG menyatakan ini fitnah terancang keatasnya.

5. x-pkr difahamkan Azmin ni memang hidup mewah sejak dari zaman mudanya. Shamsidar juga begitu, dibaluti dengan kemewahan melampau biarpun status kerjanya diragui. Apakah ini ada kaitan dengan pengakuan Ezam, Nallakarupan dan Anuar Shaari bahawa AnWAR, Azmin dan Shamsidar merahsiakan sesuatu dari masyarakat umum dan yang lebih parah lagi, mereka merahsiakannya dari Wan Azizah.......

sama-sama kita nantikan pendedahannya nanti !!!!!!!!!!!!!!


2 Responses

  1. Salam bro, rakyat perlu membuka mata siapa perompak-perompak wang negara ini...... biar mereka tahu........

  2. Anonymous says:

    azmin boleh dapat nama baru... azmin 8juta..kah..kah

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.