Bila Nik Abduh dimaki mahasewel setan Khalid Ismath !!

on Wednesday, May 22, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments


Akibat menolak himpunan menjatuhkan kerajaan di jalanraya & menyifatkan ia sebagai gopoh  , Timbalan  Ketua Pemuda PAS ,  Nik  Abduh dihentam oleh macai2 PKR termasuk mahasewel syiah  Khalid Ismath
 
 
 
 
 

"Anda terfikir untuk 'spring' dan memperolehi kerajaan melalui ledakan di jalan raya?
 
"Itu adalah gopoh.
 
"Fikirkan kemenangan melalui kesabaran. Kesabaran adalah kunci yang membuka. Apa perlu kemenangan yang isinya belum ranum," katanya menerusi laman Facebook beliau hari ini.
 
Apa tindakan macai2 PAS bila anak Tok Guru hang pa sendiri dimaki oleh Khalid Ismath gara-gara tak setuju demontrasi  tumbangkan kerajaaan di jalanan ini ??
 
 
 


3 Responses

  1. Anonymous says:

    budak ni hingusan didikan anwar si raja fitnah.

  2. budak Khalid ni memang dah lama sakit...makin teruk sakit nya lepas PRU13...buat2 berubat lah Lid

  3. Anonymous says:

    Tu la ulamak PAS kawan dan peluk lagi geng-geng Kafir DAP, LBGT PKR, simpan geng SYIAH dalam PAS. Geng seIslam UMNO yang Ikhwan Muslimin ikut kepimpimpinan dan pergi ke GAZA selalu dibuat musuh...kalau benci jangan benci seadanya, mungkin suatu hari kamu akan suka. Kalau sayang, jangan sayang seadanya kerana mungkin kamu membencinya suatu hari nanti....apa-apa pun padan muka..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.