Kantoi ! Yang jadi Bangla Pengundi Hantu adalah MACAI Pakatan sendiri !!

on Tuesday, May 21, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


Rupa-rupanya hantu Bangla semasa hari pengundia  yang didakwa Anwar adalah orang mereka sendiri .  Korang lihat lah bangla yang ditangkap mereka sendiri bergambar sambil pakai tie lagi dengan Ambiga dan Pompuan Listen .


4 Responses

  1. Anonymous says:

    hampas apasal lambat sangat, dah basi malu la nak share.

  2. Anonymous says:

    diarang duk cakap bangla apa smua tu mna ada org2 BN percya.. org2 PR yg buta hati ja percaya.. lg stu fakta lucu yg aku nk kongsi.. ada org PR ckp dlu anuar dlm BN,dia tu jujur & telus, nk perbetul apa yg org2 BN buat salah,korup la,mkn duit rakyt la.. pastu Tun. M xsuka sbb Anuar buat smua tu..tu sebsb dia dn org2 BN fitnah anuar,buh anuar dlm ISA supaya xdak org gangu org2 BN mkn duit rakyt... hahahaha... aduih.. apa punya crita dongeng diorang ni bawa...

  3. Anonymous says:

    tiada isu basi atau lambat, isunya puak pas yang buat fitnah. fitnah tak kira cepat atau lambat, pokoknya fitnah adalah berdosa, melainkanlah puak pas dah confirm masuk syurga, boleh buat apa saja.

  4. Unknown says:

    pertama sekali,ada proof ke gambar ini diambil semasa orang bangla ditangkap oleh rakyat malaysia? mereka mungkin datang untuk mengundi dan sedang tunggu giliran! ambik gambar suka suka menuduh takde proof! go home moron! you are drunk!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.