AWAS BAPAK RASIS DAP NAK PERDAYA ANAK MUDA MELAYU JOHOR !!

on Friday, May 17, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments




Ahli Parlimen Gelang Patah, Lim Kit Siang akan mula berpantun adat Melayu untuk menawan hati dan jiwa orang Melayu Johor menerimanya sebagai peminpin di negeri itu.


Bapa Komunis Melaya ini akan gunakan pelbagai strategi bagi membeli pengaruh Melayu, sedangkan agenda utama mereka adalah "Berkuasa Secara Total" di negara ini. Berikut adalah antara strategi yang akan dilakukan dan dilancarkan oleh oleh Lim Kit Siang di Parlimen Gelang Patah yang antaranya adalah seperti berikut;

 1. Mempengaruhi orang-orang Melayu menerima DAP dengan cara memberi sumbangan kepada surau-surau dan masjid-masjid di sekitar pekan Gelang Patah dan kampung-kampung sekitarnya. Mereka menganggap dengan cara ini akan membuatkan perasaan marah orang Melayu terhadap DAP akan menjadi kendur.


 2. Mewujudkan banyak kedai runcit yang dijamin lebih murah daripada Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) yang mereka akan namakan sebagai Kedai Rakyat. Kedai rakyat ini akan dimonopoli oleh oarng-orang cina.


 3. Menarik anak-anak muda Melayu menyertai DAP dengan tawaran wang ringgit. Mereka telah mulakannya dengan memberi wang RM100 dengan memakai baju t-shirt yang ada lakaran gambar Lim Kit Siang seramai 100 orang anak Melayu.

 4. Melantik Ketua Pemuda DAP Bahagian Gelang patah dan beberapa jawatan kuasanya dikalangan anak-anak muda Melayu. Cara ini akan membuatkan pertelagahan yang besar dikalangan Melayu Gelang Patah iaitu antara Ketua Pemuda UMNO, PAS dan DAP.

 5. Mewujudkan ramai agen DAP dikalangan anak-anak muda Melayu dengan menawarkan ganjaran wang yang besar kepada mereka. Agen-agen ini akan menyebarkan cerita2 tentang kebaikan Lim Kit Siang untuk mempengaruhi minda orang-orang Melayu di pekan dan kampung-kampung di Gelang Patah supaya percaya dan sayang kepada DAP.

 6. Mengumpulkan beberapa anak muda Melayu yang mahir dalam ICT untuk mewujudkan satu pasukan khas seperti Red Bean Army untuk perang saraf di Parlimen Gelang Patah. DAP tidak akan gunakan mereka di kalangan ahli Pas lagi. Kumpulan anak muda ini akan berada terus di bawah DAP.


 7. Mewujudkan golongan pemikir dari Singpura yang akan memantu setiap perkembangan di Parlimen Gelang Patah dan mereka akan merangka strategi untuk dilaksanakan oleh Lim Kit Siang untuk terus DAP mencengkam kemenangan di Parlimen Gelang Patah pada PRU akan datang manakala Lim Kit Siang akan bertanding di Parlimen lain pula.


Strategi ini bagi memastikan pertambahan kemenangan kerusi Parlimen buat DAP. Perlu diingat, ketika ini Lim Kit Siang sedang sibuk meracau mengadakan ceramah bersama Anwar Ibrahim ke seluruh Negara. Selepas ini Kit Siang, Dr. Bo dan Salahudin Ayub akan tumpukan perhatian sepenuhnya untuk melancarkan beberapa strategi di Parlimen Gelang Patah.

 Saya berpendapat Wakil Rakyat DUN Nusajaya perlukan bantuan yang komprehensif daripada peringkat BN Negeri mahupun Pusat untuk berhadapan dengan mereka dan agen-agen yang akan mereka wujudkan.

In Sha Allah, pihak Johor Bangkit bersama rakan di Gelang Patah akan membantu apa yang terdaya. 

Mohon raka-rakan FB yang dimuliakan di sini dapat memanjangkan doa ke hadrat Allat agar ADUN Nusajaya sentiasa diberi kekuatan dan otak yang cerdas serta kesihatan yang baik menghadapi tentera-tentera kafirun dan talibarutnya.

 Tolong share dan sebarkannya kepada Saudara-Saudara Islam kita yang lain supaya tidak mudah terpengaruh dengan habuan yang ditawarkan oleh Lim kit Siang dan koncu-koncunya.

 INGAT.....LIM KIT SIANG GUNAKAN WANG RINGGIT SEBAGAI HABUAN UNTUK MENUNDUKKAN ORANG-ORANG MELAYU......INI SATU PENGHINAAN YANG WAJIB KITA ELAKKAN. PADA MEREKA "CASH IS KING", TAPI TIDAK PADA ORANG MELAYU.


Sumber: GAP


4 Responses

  1. Anonymous says:

    Orang Melayu memang terkenal sebagai bangsa yang akan menjual ugama, bangsa dan negara untuk habuan yang sedikit.

    Lagi baik buat solat hajat minta situa ni mati cepat. Dia nak aniayai orang Melayu, rasa tak salah doa macam tu.

  2. Anonymous says:

    Orang Melayu Johor paling dekat dengan Orang Melayu Singapura...Kalau tak pandai nak ambil iktibar dan rela rasa seperti Orang Melayu Singapura...Tak de suara..tak de peluang...teruskanlah...Harap Orang Melayu Johor tak bodoh dan buta...

  3. Anonymous says:

    Ingat! DAP adalah pencetus rusuhan kaum no 1, yang membawa kepada trajidi berdarah 1969, itulah lim kit sial.

  4. Unknown says:

    buat la kalau berani sangat.aku selama ni diam je.jangan sampai sabar aku hilang.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.