18 MACAI ANWAR DITANGKAP BERDEMONTRASI DI BALAI POLIS JINJANG !

on Thursday, May 23, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


korang lihat lah sendiri gambar ini  ...mujur la brader2 Polis ini sabar walaupun dimaki hamun betina2  macai Anwar ini ... Elok lah ditangkap puak-puak ini ..ingat Negara ini tak ada undang2 ka ?

Kalau la  Adam Adli itu bukan geng mereka & individu yang  hasut rakyat jatuhkan kerajaan PR di Selangor & PP , aku ingat puak2 ini akan meroyan dulu pergi buat laporan polis pertahan kerajaan mereka .



- Seramai 18 individu termasuk empat wanita ditahan polis ketika menyertai himpunan bagi membebaskan aktivis mahasiswa propembangkang, Adam Adli Abd. Halim yang ditahan di Lokap Berpusat Kuala Lumpur di Jinjang di sini, malam tadi.
Bagaimanapun kesemua mereka dibebaskan dengan jaminan polis setelah pihak polis mengambil keterangan masing-masing.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah ketika dihubungi mengesahkan mengenai penahanan 18 individu tersebut. - UTUSAN



4 Responses

  1. Anonymous says:

    Kurang ajar punya pompuan....ko beri buntut ko kat ANWAR ke....sial...kalu kat luar negara dah tentu kena belasah dgn cota polis

  2. Anonymous says:

    Kenapa tak rakam dan buat laporan polis kerana menghina perjawat awam. Puak ini jangan diberi terlalu banyak ruang. Kalau sabit kesalahan sumbat sahaja dalam penjara.

  3. Anonymous says:

    Adam adli terlibat dalam kes menghasut..dah jelas pun. Kenapa masih nak pertahankan si adam ni..segelintir rakyat negara ini memang dah gila

  4. Anonymous says:

    Betina bangsat keturunan Babi...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.