Ramai lagi pemimpin DAP biadap & tak hirau sensitiviti umat Islam !!

on Thursday, September 20, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



Twitter provokasi Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham yang mempersoalkan hasrat umat Islam memprotes penerbitan filem Innocence of Muslims Jumaat ini menunjukkan terdapat ramai pemimpin DAP selain Karpal Singh yang mudah menyatakan pendirian anti Islam tanpa mengira sensitiviti masyarakat Islam negara ini.

 Bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr. Hasan Ali berkata, selain itu isu yang dikaitkan dengan Koo Ham itu turut menggambarkan kejahilannya tentang Islam walaupun DAP sudah sekian lama bersahabat dengan Pas. Sehubungan itu Hasan yang juga Presiden Pertubuhan Jalur Tiga (Jati) mencabar pemimpin-pemimpin Pas terutama yang dilabelkan sebagai parasit menyatakan pendirian mereka berhubung isu tersebut. '

'Sekurang-kurangnya mereka keluarkan kenyataan yang boleh melegakan ahli dan penyokong Pas. Namun saya tidak terperanjat jika mereka menyepi diri membisu seribu bahasa seperti biasa berlaku sebelum ini,'' katanya kepada Utusan Malaysia dalam satu kenyataan di sini hari ini.


One Response

  1. Anonymous says:

    Kita pijak-pijak gambar Ngeh, Kit Siang, LGE,...bakar bendera DAP....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.