PANAS ! Adun DAP P.Pinang didakwa tutup kes kecuria wang kuil !!

on Tuesday, September 25, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng digesa segera memecat Ahli Lembaga Wakaf Hindu Negeri Pulau Pinang (PHEB), RSN Rayer yang didakwa bertindak menutup kes kecurian berjumlah RM10,395 di Kuil Sri Balathandayuthapani baru-baru ini.

 Ketua Pemuda MIC Pulau Pinang, J. Dhinagaran turut mempersoalkan kebenaran prinsip cekap, akauntabiliti dan telus (CAT) yang kerap dilaungkan oleh DAP terutamanya Guan Eng masih lagi menjadi amalan parti tersebut.

 Dhinagaran juga mencabar Guan Eng yang sering lantang mendakwa dirinya pembela masyarakat India supaya segera tampil membuat penjelasan, selain merombak jawatankuasa PHEB yang rata-ratanya terdiri daripada ahli DAP dan PKR, bukan tokoh agama seperti kerajaan terdahulu.

 "Sekiranya Ketua Menteri keliru untuk membuat sebarang keputusan, kami bersedia untuk membantu dalam perkara ini. DAP adalah juara dalam memperjuangkan prinsip CAT, andai benar, sila pecat Rayer dengan segera. ...


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.