Anwar dah tension, guna modal terakhir ajak Najib debat ..

on Monday, September 10, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments

Itu lah modal atau senjata terakhir Anwar.. nak ajar Najib berdebat kononnya program Pakatan telah disabotaj oleh BN /UMNO .   Sebenarnya Anwar teringin nak masuk TV ke atau nak bedebat ?

Apa yang dia meroyan sangant pasal muka Najib dan isteri masuk TV ? Dulu pun masa dalam kerajaan , bukan main la hang kawal media seperti TV3 itu apa hal ? . Nak kata orang , cermin la diri sendiri itu dulu sebelum nak menuduh orang  .




Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi mencabar Datuk Seri Najib Razak berdebat bersamanya dan mahu Perdana Menteri (PM) itu menghentikan sabotaj terhadap program Pakatan Rakyat. 

“Najib tak payah suruh orang baling batu, kamu sendiri naik atas pentas, debat dengan saya. 

Kuasa kamu pegang, TV kamu pegang, tiap-tiap hari tengok muka kamu sahaja. Balik-balik Datuk Najib, Rosmah. Rosmah, Datuk Najib.

 “Kita orang Islam kalau tidak setuju dengan seseorang, kita bahas dengan baik. Qur’an jelaskan cara dakwah yang betul ialah kalau nak beradu (tenaga), beradu dengan baik dan bukan dengan cara biadab, cerca, maki dan hina orang,” katanya.KLIK DI SINI


3 Responses

  1. Anonymous says:

    Hahahahah....hahahahahh...hahahahah...si musibat ni bercakap fasal ugama, fasal Al Quran???....Hahahahahah!!!!!

  2. Anonymous says:

    Nak berdebat dengan ko..sape koni..Najib tu Perdana Menteri dipilih melalui proses pengundian..bukan saperti ko ujudkan jawatan sendiri tanpa sebarang dan tak membenarkan sebarang proses pemilihan...ko berangan je laa nuar ooiii....

  3. Anonymous says:

    tension,tertekan,stress,jiwa kacau..lama2 gila..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.