ZAHID HAMIDI KEKAL NAIB PRESIDEN , STATUS QUO PENYANDANG SEMAKIN CERAH ! #PEMILIHANUMNO

on Saturday, October 19, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 9 Comments


- Zahidi Hamidi merupakan calon pertama mengekalkan kedudukan sebagai Naib Presiden UMNO selepas mendapat 78 undi dalam ucapan pengulungannya di  Bagan Datok sebentar tadi .



Keputusan terkini Naib Presiden UMNO 


Zahid            :    104  undi
Shafie           :     94 undi
Hishamuddin :    57 undi
Muhkriz        :    47 undi
Isa                :    6 undi
Ali Rustam    :     6 undi


3 penyandang dilihat akan kekal mempertahankan jawatan Naib Presiden . Suara akar umbi telah bersuara






9 Responses

  1. Anonymous says:

    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.mampos la umno

  2. Anonymous says:

    Yes, kekalkanlah status qua, UMNO bakal tumbang PRU 14. As I see it Kerismuddin akan menjadi ketua pembangkang dan red lips president akan meletak jawatan.
    Apa boleh buat ahli ahli UMNO mahukan pemimpin macam
    Kerismuddin lembik dan reborn Anwar Ibrahim KJ.
    Jangan lupa kedudukan KJ tidak akan tergugat. Dia tetap akan dapat tempat enak dalam kerjaan pembangkang. Sekarang ini pun dia sudah membina jambatannya dengan menjadikan si DAP menjadi setiausaha akhbarnya!
    Bijak kan! Either camp kedudukan KJ tidak terancam. Ahli ahli UMNO juga tidak bijak!

  3. Anonymous says:

    Kecewa dgn umno. Masih plh hishamuddin yg tak boleh buat kerja tu.. mana perubahan..

  4. Anonymous says:

    kecewa dgn umno..

    tranformasi hanya tipu belaka..
    bekas menteri kdn yang GAGAL pun masih nak pilih?

    memalukan!!!

  5. transformasi tipu ?? anda perlu faham tranformasi yg pemilihan kali ini bukan bermakna kena tukar penyandang...

    dulu perwakilan seramai 3 ribu shj kali ini 146 ribu perwakilan menjadi pemilih.. inilah dinamakan tranformasi . jika suara akan umbi mahukan mereka ini kekal itu juga transformasi .

  6. Anonymous says:

    umno sekarang ni syok je lagi2 si mudin lembik dan lemau yg perwakilan pilih keparit lah kau umno pru14 nanti

  7. Anonymous says:

    Transformasi tahi kucing. Nak status quo even kekalkan yang tak boleh buat kerja dan pengecut. Ketua pemuda liberal jadi pemimpin dgn payung terjun dan cuma fikir camana nak ambik hati org cina saja. Org melayu lantak pi. Glc penuh dgn penyokong pembangkang buat cerita macam2 yg tak betul tapi pemimpin umno buat buta dan pekak. Ketua bahagian yg menang lepas ni akan balas dendam pd cawangan yg tak sokong mereka so UMNO boleh mula gali kubur sendiri. Di selangor ni lagi dahlah jadi pembangkang berlagak mcm masih kerajaan. Lagak berlebih. Agenda pemerkasaan ekonomi yg diumum bulan lepas apa cerita sekarang? Melayu yg kerja di sykt cina panas telinga disindir kerajaan bg mcm2 kat melayu tapi hakikatnya masih juga hamba cina tak da perubahan pun. Semua rhetoric je dan menyakitkan hati. Penyokong pr byk nuga dlm kerajaan sibuk berpolitik kualiti kerja hancur dan org melayu juga jadi sasaran dikatakan tak da kualiti. Kenapalah pemimpin umno buta dan pekak tak nak dengar isi hati rakyat melayu marhain. Besok PAU kita dengarlah pemimpin berucap berdegar degar lepas tu habuk pun tarak. Cuba tanya apa resolusi yg diluluskan dlm PAU lepas pada para perwakilan boleh kerat jari kalu ad yg boleh ingat satu resolusi pun cukup. Resolusi cuma atas kertas, perlaksanaan zero yilek. Yg menang boleh berangan jadi calun pru, chairman glc senator dpt projek apa2 lagilah. Yg kalah mungkin ada yg merajuk terus or teruk lagi join pas or pkr. Ahli umno yg lain back to square one, di cari balik bila nak ada pemilihan or.masa nak pilihanraya....itulah hakikatnya....kalu nak tulis lagi luahan boleh buat buku

  8. Anonymous says:

    Transformasi kaedah pemilihan ... Perwakilan dipimpin membuat pilihan..itulah transformasi..dari sayap ke induk..yang terpalik dan gagal ttp terpilih...umno dulu..tidak kini dan tidak selamanya

  9. Anonymous says:

    lembik lemau. Kau kata tetapi pewakilan masih hendak mereka ini. mesti mereka nie mempunyai kelebihan. '

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.