KERANA PERTAHAN MELAYU, ALI RUSTAM DITUDUH PEJUANG NAZI OLEH DAP !!

on Thursday, October 10, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



 Bekas Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd Ali Rustam membidas kenyataan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dalam sebuah portal yang mengibaratkannya sebagai pejuang Nazi kerana menghina kaum bukan Melayu khususnya kaum Cina.
"Adakah salah saya mempertahankan perlembagaan yang melindungi hak-hak orang Melayu, Bumiputera dan Islam yang cuba dihapuskan oleh DAP.
"Beliau (Lim) perlu cermin diri dia dahulu kerana sikap kuku besinya dalam DAP sendiri," katanya ketika ditemui pada sesi pengenalan calon anggota majlis tertinggi dan pergerakan sayap Umno di sini, Rabu.
Portal berkenaan hari ini melaporkan gesaan setiausaha agung DAP itu agar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengambil tindakan tegas terhadap Mohd Ali atas penghinaan terhadap kaum bukan Melayu bagi membuktikan beliau serius menegakkan aspirasi 1Malaysia serta mengelak pemimpin UMNO terus menyebar fitnah ke atas pembangkang.
Calon Naib Presiden UMNO itu tidak hairan dituduh rasis oleh pembangkang kerana perjuangannya terhadap hak kaum Melayu dan Bumiputera.
Beliau berkata tuduhan dan cemuhan pembangkang tidak mematahkan semangatnya memperjuangkan perlembagaan, khususnya dalam mempertahankan hak Melayu, Bumiputera dan rakyat beragama Islam di negara ini. BERNAMA


2 Responses

  1. Anonymous says:

    puak2 kafir yang masih belum sedar atau tak sedar diri dibumi mana dia berada sekarang ,suruh dia orang buka mata dan tengok dan dengar sendiri apa kata bekas Perdana Menteri Australia yang menganggap bangsa Cina sebagai anjing!!!!!!

  2. Anonymous says:

    Kt Australia dh mula muak dgn bgsa pemakan babi ni.. kt indon dulu pun bg pengajaran kt puak ni jgak.. malaysia rsanya kna jgk buat..mkin hari mkin mlampau kaum ni..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.