..

..

HOT ! MEROYAN OSTAZAH ABBY SEMAKIN KRITIKAL !!

on Monday, October 21, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments


ini lah hasil ajaran PAS... walaupun berubah ke arah muslimah , tapi hati kalau busuk tak guna juga .

Anak dok maki parti UMNO setiap hari tapi bapanya tetap setia kepada parti Melayu terbesar di negara ini hingga akhir hayat .




Abby Abadi telah menyertai PAS tetapi bapanya Abdul Manan Tadin, 78 akan tetap setia bersama Umno. Dia di antara yang terawal mengundi pada Pemilihan UMNO 2013 Bahagian Gombak di Dewan Centrum Mara Setiawangsa di sini hari ini. Katanya walaupun dia bertongkat, dia akan datang untuk pilih pemimpin Umno dan berjuang hingga akhir hayatnya dalam Umno. 


 “Biarkan dia (Abby) dengan pendirian politiknya, saya tidak akan terpengaruh dan tidak mudah menerima parti lain dalam diri ini kerana saya sudah lama bersama UMNO dan akan memperjuangkannya sehingga ke akhir hayat saya.” 


 “Walaupun terpaksa bertongkat, saya tetap datang bagi menunaikan tanggungjawab saya memilih pemimpin yang benar-benar layak memimpin UMNO,” katanya kepada pemberita.


6 Responses

  1. Anonymous says:

    Tok sah layan le.....itu tujuan dia pun, supaya org x lupa kt dia....

  2. Anonymous says:

    Wahai Abby. Ingatla pengorbanan ibubapa kamu yang telah dengan penuh sabar membesarkan kamu di dalam sebuah negara yang aman makmur dan damai iaitu Negara Malaysia. Tidakkah terfikir oleh mu apa yang terjadi sekiranya kamu ditakdirkan oleh Allah Taala dilahirkan di negaranegara seperti Nigeria, Sudan, Palestin, atau mana-mana negara yang huru hara lagi kucar kacir pemerintahannya?? Fikir2kanlah wahai saudari Abby Abadi.

  3. Anonymous says:

    Sekarang Islam tipu Islam. PAS sanggup jual kalimah Allah nak kuasa politik

  4. Anonymous says:

    nmpk mcm anak derhaka,...?????

  5. Anonymous says:

    Publisiti melalui dunia hiburan dah hancus.... Kot politik la pulak.... Mmg betina ni tak sedaq kediri... Maruah 10 sen je.

  6. Biasa laa orang yang dah tak laku dah terbiasa dengar kehidupan penuh dengan glamour..so terpaksa lakukan sesuatu untuk mempopularkan diri...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.