ORANG DALAM PKR SENDIRI DEDAHKAN GAJI BLOGGER FITNAH MILO SUAM !!

on Tuesday, October 8, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments




Sebastian Phiu: Semalam wa ada bikin satu posting pasal itu blogger pakatan Milo Suam mintak sedekah. Baca sini. Posting ini menarik perhatian satu pembaca yang meng-emailkan kepada admin satu maklumat yang sangat memeranjatkan. Maklumat sender admin tidak akan dedahkan. Beliau mengaku kenal blogger Milo Suam. Berikut adalah email dari sender tersebut.


 Salam Sebastian Phiu, Sebenarnya maklumat berkenaan milo suam tu silap. milo suam dalam akaun dia ada lebih kurang rm400 ribu. sebulan gaji dia 15 ribu. mustahil dia xde duit untuk belanja mahkamah tu. saya kenal milo suam. sebelum dia kahwin dia makan tidur di hq pkr di tropicana tu. dia ada bilik tidur di situ. saya pernah ke sana. dia kenal saya. dan saya kenal dia. bos dia rafizi. dia blogger paling hebat dalam pkr coz boleh buat apa sahaja. rafizi sayang dia ni. 


 Adamin reply dan menanyakan maklumat lebih lanjut tapi sampai sekarang email tidak berbalas. Benarkah pkr membayar sebegitu banyak kepada blogger tersohor Milo Suam ini? Jika benar mengapa masih meminta sedekah seperti pengemis?

Admin mintak pihak terbabit laporkan kepada SPRM dan siasat isu ini. Ada RM 400 Ribu dan bergaji RM 15 Ribu sebulan tapi masih meminta sedekah. Admin tertanya-tanya mainan apakah yang blogger Milo Suam ini cuba mainkan?  - SEBASTIAN PHIU-






*** patut la blogger ni  kuat fitnah Najib , UMNO& BN .. gaji seperti pemain bola sepak tu sebanyak RM15 ribu sebulan .


3 Responses

  1. Anonymous says:

    Milo suam ni blogger fitnah rupanya, dia fitnah apa ye? Cuba bagi satu contoh fitnah dia... kena berhati-hati ni bahaya sebab tulisan dia nampak real, tak sangka fitnah. tolong bagi salah satu fitnah dia ye tuan blog...

  2. tulisan nampak real ?? hahaha ... kalau real tak la kena saman pasal isu Lahad Datu ..

  3. Anonymous says:

    ssuatu pembohongan yg slalu diulang2 akhirnya akan dterima sbagai kebenaran..real pale hotak kau..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.