Umi Hafilda pilih Doktor Pakistan sebagai suami...

on Sunday, December 23, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments



KUALA LUMPUR 22 Dis. - Pakar terapi kecantikan, Dr. Zaman Khan menjadi pilihan ahli perniagaan, Ummi Hafilda Ali untuk dijadikan suami.

Ummi Hafilda, 45, berkata, majlis perkahwinan beliau dan Zaman, 33, berasal dari Pakistan akan diadakan dalam masa terdekat ini dan bakal dihadiri pembesar-pembesar negara.

"Terdapat dua perkara yang membuatkan saya tertarik kepada Zaman iaitu beliau seorang yang amat amanah dalam menjaga keluarganya dengan penuh kasih sayang. Menjadi anak sulung kepada tujuh adik-beradik, beliau tidak pernah melupakan tanggungjawab terhadap ibu dan adik-adiknya.

"Kedua, beliau sentiasa menjaga hubungannya dengan Allah SWT. Beliau amat menjaga solatnya. Sunah Rasulullah SAW juga meminta umat baginda mencari suami yang mempunyai rupa, pegangan agama kukuh, berilmu dan berharta," kata Ummi Hafilda kepada Mingguan Malaysia di sini hari ini.

Komen GPB

Akhirnya kahwin juga Adik Azmin Ali ini iaitu Umi Hafilda Ali . Pasangannya bukan lekeh tapi mat Pakistan iaitu Dr Zaman Khan yang lebih muda. Tahniah !



5 Responses

  1. Anonymous says:

    balak pakistan juga yg dipilih nya.umi ni seleranya besar,jadi balak pun dia nk yg besar.huhuhu

  2. Anonymous says:

    nie lah perempuan melayu.mmg minat sgt dgn bangla n pakistan.tp boleh ke lelaki melayu nk kahwin dgn perempuan pakistan??

  3. Anonymous says:

    perempuan melayu mau brg import maaa

  4. Anonymous says:

    Paki ni bijak ,dia dah 'study sapa Srikandi ni.
    Peluang keemasan
    Bertuah Paki ni dpt tekel dia kan :p

  5. Unknown says:

    ACTUALLY UMI MENDERITA...INFO DRI STAFF ZAMAN

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.