Pembohongan cerita Isteri muda tendang Ketua Menteri Sarawak !

on Monday, October 29, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



Rupanya portal pro pembangkang di Sarawak iaitu Sarawak Report hanya lah pemungut sampah PKR untuk membuat cerita pembohongan mengenai Ketua Menteri Sarawak Pehin Sri Taib Mahmud kononnya ditendang dikhalayak ramai oleh  isterinya Puna Sri Ragad .

Lihat laporan di bawah ini :




2 Responses

  1. Anonymous says:

    Ragad kira baik lg tu..laki perompak duit rakyat tu patutnya pijak tengkuk..

  2. Anonymous says:

    Memang mereka tu boleh dianggap pemungut sampah PKR bagi orang2 UMNO. Mau tak mau satu hari nanti pemerintahan UMNO BN akan berakhir juga. Kalau sampai bini sendiri sanggup tendang bayangkan kegeraman rakyat yang tertindas akibat rampasan tanah NCR, pembinaan Bakun, Murum dan Baram Dam. Mereka tu kalau boleh tembak saja para perompak hasil Negeri Sarawak. Memang ini urusan rumah tangga orangt tetapi pemimpin yang meneraju negeri ini juga adalah dipilih oleh rakyat. Perisitwa "menendang" ini bukanlah karut atau sampah PKR (walaupun dengan berat hati cuba disangkal bermatian-matian oleh para sympathizer Taib) kerana beberapa orang yang dipercayai juga ada menyaksikan insiden tersebut. Kerana masih ada rasa hormat peribadi terhadap Mr. Taib dan keluarga sahaja mereka tidak mengambil gambar. Sejahat-jahat mereka pun taklah sampai hati merendahkan martabat pemimpin pilihan rakyat. Perkara sebegini jangan dicabar melulu, kelak orang akan paparkan lebih banyak lagi dengan bukti gambar sekali, masa tu lah para sympathizers akan rasa sangat terhina dan stress akibat hero mereka dipermalukan. Kisah ini benar, dan saya sendiri ada menyaksikan. Malangnya kita ni tak bersumpah demi Quran (macam budaya UMNO BN). Kalau tak sudah lama kita bersumpah. Sekalipun begitu apalah ertinya mempertahankan sesuatu yang menyedihkan kita (walaupun dahulunya kita menerima semua saki baki kemewahan Mr. Taib dan kroni). Jangan sampai rakyat terlalu marah sehingga kena heret seperti Muammar Ghadaffi (juga hero sebahagian besar pujaan para pemimpin UMNO BN dan mungkin juga saudara).

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.