Tahniah Wali Selipar !! Kontrak disambung 5 tahun lagi

on Monday, March 29, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments

Pok Nik jangan lupa buat kenduri kesyukuran 3 hari 3 malam
kepada rakyat Kelate


KUALA LUMPUR 29 Mac – Majlis Syura Ulama Pas hari ini mengekalkan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai Mursyidul Am parti untuk tempoh lima tahun lagi.

Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, Majlis Syura juga bersetuju mengekalkan pelantikan Datuk Harun Din sebagai Timbalan Mursyidul Am. – Utusan


Tahniah PB ucapkan kepada Wali Selipar kerana disambung lagi kontrak sebagai Mursyidul Am hamPAS untuk lima tahun lagi . Kalau diberikan jawatan itu seumur hidup pun PB sokong . Ini menunjukkan pengaruh dan ketinggian ilmu Wali Selipar tiada tandingan walaupun beliau sendiri mengakui banyak kali tidak hadir mesyuarat.

Kalau tiada wali selipar bersuara di TV dan akhbar , ia seperti kehilangan besar kepada kami blogger jalanan di alam maya ini . Pb setuju dengan pandangan oleh brader GAP

" kalau tiada ayat wali yang berkata tuhan itu pun mencarut,maka tiada serilah hidup kami berbloging.



3 Responses

  1. Alhamdulillah Bro,

    Kita diberi kesempatan untuk memperkasakan laibiliti PAS ketahap maksima. Siapalah kita tanpa Mr.Nik Aziz. Seakan WWE tanpa Triple H.
    Dunia blogger masih memerlukan NA untuk memertabatkan teknik dan taktik putar belit.Saya banyak belajar cara2 NA mengalihkan pandangan ramai dari satu isu buruk ke isu yg lebih buruk.Ini dinamakan 'pukulan berok sumbang'. Saya juga sempat meniru pukulan2 yg boleh memakan diri sendiri dari tok guru,langkah 'kuda kepang' diberinama. Saya juga sempat mengintai
    pukulan 'lipas terbang' dimana membenarkan fitnah dan memfitnah yg benar. Yg terakhir teknik bagaimana nak jawatan MA dengan mengatakan taknak. Pukulan ini belum ada nama lagi. Mungkin pejuang bangsa boleh bantu.

  2. Yb Raz says:

    sekali lagi nik aziz korner baring.

  3. Anonymous says:

    wali terompah kasut jamban ni dah kena chop kat dahi "HAK MILIK PAS" seumur hidup

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.