Jom Heboh Kelantan tanda PAS For All utamakan hiburan

on Friday, March 26, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 8 Comments


Bila PB tengok di TV3 hari ini sejak pagi tadi , bukan main hebat lagi sambutan rakyat negeri Serambi Mekah yang menyerbu Karnival Jom Heboh TV3 sejak awal pagi ini . Hinggakan gerai belum dibuka lagi , ribuan rakyat Kelantan telah membanjiri program hiburan yang pernah suatu ketika dikritik oleh PAS cukup teruk sekali dalam ceramah2 mereka .

Tapi hari ini , juak-juak taksub PAS telah buang kopiah putih serta jubah untuk pergi ke Jom heboh bagi menikmati hiburan setelah dibenarkan kali ini oleh wali selipar mereka . Ibarat seperti meludah ke langit , akhirnya terpercik ke muka sendiri ...PAS yang kini menggunakan slogan PAS For ALL dilihat lebih mengutamakan hiburan duniawi yang sebelum pernah dikecam hebat oleh mereka .

Jika dahulu, Pas amat bencikan program Jom Heboh ini kerana ia disifatkan sebagai program maksiat dan juga melalaikan, tetapi kini, Pas Kelantan tidak ubah seperti manusia MUNAFIK kerana menganjurkan malah mengalu-alukan ia diadakan di negeri mereka kini .


8 Responses

  1. Syammil says:

    baca bismillah smuanya jadi halal pak!

  2. Anonymous says:

    Kalau nak tengok kelakuan PAS yang hebat pergi Golok. Ada sewa bilik RM50 sebulan dan simpan perempuan untuk lepaskan nafsu. Pergi Golok tak perlu pasport tapi bawa duit hasil rasuah balak. Sampai imigresen angkat tangan dan terus jumpa kekasih untuk lepas dan balik ke rumah. Jadi semua cover up

  3. Salam bro, terlalu ramai iblis-syaitan yg berwajah warak, ulamak, tok guru, berjanggut, berjubah, berserban yg sudah tidak mampu mengawal nafsu serakah.....mana boleh tahan lagi bro....

  4. Anonymous says:

    Gitulah Pas. kalau org lain buat, semuanya HARAM, kalau dia buat, HALAL, silap2 yg tidak hadir mungkin berdosa, Sebab Jon Heboh kali ini dibenarkan oleh ulamak tajaan Nik Aziz.

    Ajaklah semua puak2 Pas di Kelanyan dan Terengganu supaya mereka dapat buka mata seluas2nya.

    Dan.........bukalah al Quran dan lihatlah apa ayat yang sesuai pulak nak digunakan bagi menyokong perbuatan mereka kali ini.

    Pastinya ada ayat al Quran yang mereka kata membolehkan hiburan seperti itu diadakan,

    Dunia sudah terbalik dan orak mereka lagi sewel. Inikah pemimpin yang akan perintah Malaysia selepas PRU nanti.........

    alamatnya, tergadailah keapda Amerika dan Brtain..........

  5. remaja buka aurat says:

    Yang ramai datang jomheboh tu orang UMNO. Yang peliknya boleh pulak personiliti TV3 pakai tutup aurat bila mai Kelantan. Nampak sangat negeri Kelantan kolot, sanggup paksa orang yang dedah aurat terpaksa tutup aurat.

  6. Anonymous says:

    macam mana la dunia sekarang nie....dulu pas ajar tetang islam..lepas isyak duduk umah buat semayang sunat. tapi sekarang dia ajar orang gi berhibur pulak..ape la nak jadi, ni nama nye masuk pas bukan masuk syurga....tapi tempah tiket buat masuk neraka...abih ilang la pahala orang2 kopiah kat sane...

  7. Anonymous says:

    Memang sahlah, PAS 4 All = Israel 4 All berpakat dengan DAPigs => Malaysian=Malaysia aka Middle Malaysia dan PKR => Islam Liberal

  8. rahimi says:

    Orang kelantan sebenarnya ketandusan hiburan sebab tok guru dah kata haram,tapi bila PAS 4 ALL dah dilancarkan apa tunggu lagi itu lampu hijau dari tok guru bahawa semuanya dah jadi halal.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.