Bapa DAP marah 1 Malaysia kerana Middle Malaysia lingkup

on Monday, March 22, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Ini adalah tajuk artikel terbaru dalam blog rasis Lim Kit Siang iaitu bapa kepada pemimpin chauvinis dan rasis PP . Kit Siang nampaknya cukup marah dengan 1 Malaysia yang kini mendapat sambutan rakyat berbilang kaum di seluruh negara dan Middle Malaysia cetusan idea parti rasis ini tidak mendapat sambutan .

PB ingin kemukakan soalan yg sama kepada Kit Siang dan juak2 ultra kiasu ini , Adakah ada setitik darah Malaysia dalam diri Kit Siang yang sering melaungkan hak samarata semua kaum dan slogan Malaysian Malaysia ??

Kit Siang memang sejak dari dulu lagi suka memainkan sentimen perkauman dengan menuduh pemimpin UMNO perkauman . Tetapi bila dia nampak 1 Malaysia sudah berjaya sedikit sebanyak mengeratkan perpaduan di antara semua kaum dalam negara dan menghapuskan prasangka buruk terhadap kaum lain , ini membuatkan beliau dengki dan iri hati dengan 1 Malaysia .

Rakyat sebenarnya tidak bodoh dan boleh menilai yang mana lebih baik antara 1 Malaysia dan Middle Malaysia . Middle Malaysia hanyalah penjenamaan semula sahaja daripada konsep Malaysian Malaysia yang menyamaratakan hak semua kaum dan bertentangan konsep Perlembagaan Malaysia .

PKR dan PAS hanya menjadi kuda tungangan parti ultra kiasu ini dalam melaksanakan doktrin chauvinis mereka yang mengutamakan kaumnya dan mengenepikan hak kaum bumiputra walaupun sduah termaktub dalam perlembagaan .


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.