PAS ugut 7 hari 7 malam solat hajat minta Mohsin Fazli letak jawatan

on Thursday, March 4, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 8 Comments


Ahli parlimen Bagan Serai, Mohsin Fadzli Samsuri diberi tempoh tujuh hari untuk mengosongkan kerusinya ataupun menghadapi tindakan dikenakan solat hajat supaya dihukum oleh Allah.

Ahli Majlis Syura Ulama PAS Ahmad Awang (kiri) berkata pihaknya akan menganjurkan solat hajat selama tujuh hari tujuh malam supaya Mohsin diberikan hukuman setimpal kerana mengkhianati perjuangan.

Kita beri tempoh tujuh hari supaya beliau letak jawatan. Jika tidak kita akan anjurkan solat hajat tujuh hari tujuh malam supaya Allah menghukumnya kerana khianat pada perjuangan.-portal rasis

Komen PB

'Ahli Parlimen Bagan Serai bakal dikenakan tindakan oleh Allah jika tidak meletak jawatan, berikutan pesuruhjaya PAS mengeluarkan arahan kepada Allah agar menurunkan bala.'

Inilah Islam cara PAS dengan menunjukkan keangkuhan mereka kononnya mereka ini hebat dan mampu melakukan apa saja terhadap orang lain dengan melakukan solat hajat . Perbuatan mereka ini seperti mengugut kepada Ahli Parlimen yang keluar PKR dengan mengunakan hukum Allah jika kemahuan mereka tidak dituruti.Rasanya lebih baik PAS buat solat hajat supaya turun hujan ke pada musim kemarau ni, atau jauhi Malaysia dari gempa bumi demi untuk kemakmuran umat manusia.

PAS jelas menyalahgunakan solat hajat dengan meminta doa memusnahkan saudara Islamnya sendiri .Itulah kerja PAS dari dulu sehingga sekarang hasil ajaran Pok Nik yang juga pernah berdoa pecah perut kepada PM disebabkan isu royalti minyak Kelantan . Ini membuktikan sifat khawarij dalam sanubari setiap ahli PAS memang kuat dan menebal .

Sepatutnya solat hajat ini kita berdoa untuk kebaikan bukannya kejahatan seperti ini . PAS bukan parti Islam , PAS adalah parti politik menggunakan nama Islam untuk politik .


8 Responses

  1. Pemerhati says:

    Wahai Ahmad Awang,
    Lupakah anda dulu PAS satu negara buat sembahyang hajat supaya Dr Mahathir dilakhnat dan mati? Yang mati adalah Ustaz Fadhil Noor!
    Ingat sebelum kena.
    Nanti Hadi atau TGNA yg mati macam mana?

  2. Anonymous says:

    sedih tengok melayu mempunyai tahap pemikiran begini.. mempergunakan allah untuk tujuan politik dengan penuh takbur, angkuh dan riak... emmm apa nak jadi?

  3. Anonymous says:

    Salam
    Pejuang Bangsa.

    Pertanyaan Saya pada YB, YB PAS. Islamkan Rahmatul Fil Alamin. Adakah yang YB, YB anjurkan itu ajaran Islam?

    "Betulkanlah Yang Biasa
    dan Biasakanlah yang betul".


    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjais.wordpress.com
    http://saatjais.formor.com

  4. tembakau says:

    Dah lali dah dgn gelagat org2 PAS nih.. buat malu je kat DAP..

  5. Anonymous says:

    Sabda baginda: ``Celakalah bagi umatku (akibat) daripada (perbuatan) ulama-us su'.'' (Riwayat al-Hakim). Sabdanya lagi ``Seburuk-buruk sesuatu daripada yang paling buruk ialah ulama yang buruk dan sebaik-baik sesuatu daripada yang paling baik ialah ulama yang baik.'' (Riwayat Ad-Darimi). Masyarakat akan musnah dan rosak apabila ulama-us su' ini dijadikan imam untuk diikuti serta dipercayai. Oleh itu, masyarakat awam harus mengetahui perbezaan antara ulama-us su' dengan ulama yang mewarisi ilmu para nabi.

    Benarlah pesanan yang oleh Mu`az bin Jabal "Hendaklah kamu berhati-hati dan takut terhadap tergelincirnya seorang alim kerana kedudukannya yang agung di sisi orang ramai. Kemudian orang ramai itu ikut sama tergelincir dengannya.'' (korang agak2 siapa ye .. lu pikir le sendiri)

  6. Anonymous says:

    sumpah dia je yang dia ingat ,sumpah org sebab menyokong adun porn star,menfitnah merata-rata,maki hamun org,mengelar dgn panggilan jahat,menjual agama kerana undi kapir sejemput(menjual kalimah Allah) dia tak tahu,Adakah ini sikap pejuang agama?memang kau orang memang bangsat agama dan bangsa.Nabi pun tak mendoakan burukx2 pada org.Memang org Pas macam org sakit mental.
    by aramak

  7. Antibarua says:

    Kenapa nak buat 7 hari 7 malam? Buatler 70 hari 70 malam, baru gempaq sikit.. lepas buat solat hajat tu, pergilah baring-baring atas jalan besantai macam kat tepi pantai, bukanke semua ahli HAMPAS ni kebal? Tetak tak luka sikitpun seperti yang berlaku di Negeri 9 tu?... Lepas tu setelah baring2 minumlah BEER sikit2 sebab BEER bukan arak... bak kata Ronnie Liew di Selangor dan di sokong oleh puak-puak HAMPAS selangor.. apa kata ajak geng-geng kristian sekali sembahyang hajat sebab Allah ISLAM dan kristian ni PAS dah terima kan kan kan...

    akai adaka?

  8. Anonymous says:

    apa pun mari kita sembayang hajat dan berdoa semoga yb kita mati lekas...dengan itu banyak la duit dan project ditabur dari poket BN.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.