TERKINI ! Tian Chua & Kit Siang bangsat hina kematian komando Melayu VAT69 !

on Friday, March 1, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments


Memang celaka haramjadah sekali pemimpin PKR bangsat ,  Tian Chua yang menuduh insiden kematian anggota komando & 10 orang pengganas ini adalah konspirasi UMNO /BN .

Apakah cina bangsat PKR ini ingat nyawa anggota polis yang terkorban ini tak ada harga ??  Pemimpin2 pembangkang memang tak hirau keselamatan polis negara ini , itu yang ada mangkok seperti Mat Sabu yang boleh kata Mat Indera Komunis itu pejuang kemerdekaan .

Mereka memang tak peduli nyawa anggota polis yang siang malam menjaga keamanan negara.

yang bapak rasis DAP ini pulak menghina kematian anggota polis sepatutnya 
tidak berlaku kerana PDRM menikmati kemudahan keselamatan & logistik
 yang canggih 




5 Responses

  1. Anonymous says:

    tian chua memang bodoh dia bukannya berani jgn main api

  2. Anonymous says:

    hey kit siang...lu ni mmg komunis la sama mcm anuar..r.saggup jual negara sendiri...lg bgus kalau kamu dua ni jual isteri kamu saja la...bleh dapat duit

  3. Anonymous says:

    Rakyat Malaysia yg sokong cina bangsat ni, mintak maap ckp la..lu org bodoh lg sial..siapa mkn babi,dia rasa babi la k..

  4. Anonymous says:

    Hahaha... Dia boleh cakap apa2 bab bukan dia berada di tempat kejadian. Kalau setakat bercakap semua orang pun boleh!! Kami rakyat sabah sangat trtekan disini (Semporna, Lahad Datu, dan kawasan berhampiran). jom datang sini rasa apa yang kami rasa. jangan politikkan keselamatan negara!! kami benci PENGKHIANAT!! you HERO or ZERO??

  5. kenapa dlm youtube x ada pun ucapan tian chua? nk dgr sejauh mana kebenaran yg di gambar gemburkan.... susah nk percaya bila bercampur baur dgn politik...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.