ANCAMAN SNIPER PENGGANAS SULU DALAM OPS DAULAT !! #LAHADDATU

on Saturday, March 16, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Dalam OPS Daulat yang disertai Tentera & Polis bukannya tugas yang mudah dan hampir seminggu baru Kg  Tanduo dapat ditawan semula pasukan keselamatan kita.

Apabila pengganas Sulu telah  terkepung ini di kawasan Kg Tanduo & Kg Tanjung Batu , mereka telah berpecah kepada kumpulan kecil bagi mengaburi pihak keselamatan untuk melarikan diri . Ia juga adalah satu perangkap   pasukan keselamatan kita yang mara ke hadapan  untuk operasi pembersihan & mopping .

Mereka  menggunakan Sniper ( penembak tepat ) yang akan bersembunyi di celak pokok & semak untuk    membunuh tentera & polis ( VAT69 )  yang  mara ke hadapan .  Senjata yang mereka gunakan iala Sniper Rifle yang mempunyai teropong dan mampu menembak pada  jarak yang jauh .



Boleh ke pasukan keselamatan kita tahu mereka sedang diintai oleh Sniper yang bersembunyi seperti ini ?

Jadi , kepada pencacai2 Pakatan yang memberi komen di facebook kata pasukan tentera & polis kita mati kerana  tak pakai baju kalis peluru ... jangan hanya pandai bercakap saja jika  tak tahu apa-apa.


Lihat lah bukti bergambar  SNIPER pengganas Sulu termasuk wanita  yang mati  ditembak oleh  VAT69 .

Jika tak tembak mereka ini, pasukan keselamatan kita yang berdepan maut  ..

1 Shoot 1 Kill ....





Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.