GEMPAR ! Macai PKR Permatang Pauh merayu Anwar kekal di sini bertanding !!

on Thursday, March 28, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment






Berita Anwar Ibrahim nak bertanding di Perak sebenarnya bagi GPB adalah gempak  untuk jentera BN . Selain itu , Anwar mahu test market sokongan macainya  di parlimen itu agar  menunjukkan taat setia tidak berbelah bagi kepada beliau .

Ini terbukti apabila semasa ceramah Wanita Pakatan di Dataran Rakyat , Penanti minggu lepas  , Cabang PKR Permatang Pauh telah membuat kejutan dengan menyerahkan memorandum rayuan kepada Nurul Izzah agar disampaikan kepada DSAI supaya  terus bertanding mem pertahankan Parlimen  Permatang Pauh.



Taat setia pencacai2 PKR di Permatang Pauh sememangya ditunggu-tunggu Anwar . Apa tidaknya semasa bacaan memorandum tu , macai2 Anwar boleh kata  " Kami sanggup menolak segala FITNAH  yang datang  demi DSAI  dan sanggup berjuang demi DSAI "

Itu lah serba sedikit bodek tahap anjing oleh macai2 PKR di Permatang Pauh pada malam itu  .



 GPB tak terkejut kalau macai2  ini sanggup bergaduh /pukul sesama Melayu  dari UMNO   ketika kempen PRU ini nanti kerana sudah bersumpah taat setia kepada Bang Non .

 Kalau Bang Non tak bertanding la di sini , boleh jadi gile meroyan agaknya  puak-puak ni  .





Desas-desus Datuk Seri Anwar Ibrahim mahu bertanding di kerusi selamat pembangkang di Parlimen Ipoh Timor seolah-olah tidak direstui DAP apabila tiada pemimpinnya yang menyatakan sokongan terhadap Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Ketika pemimpin DAP mengambil sikap mengunci mulut berhubung desas-desus itu, pemimpin Pas negeri pula lebih rela Anwar bertanding di kerusi lazimnya menjadi kubu kuat Barisan Nasional seperti di Tambun, Lumut dan Bagan Datoh.

Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham yang ditanya mengenai desas-desus itu dalam satu sidang akhbarnya hari ini, enggan mengulas.
"Saya tidak mahu komen, saya hanya mahu cakap mengenai perkara ini," katanya dalam sidang akhbar bagi memaklumkan tindakan samannya terhadap akhbar Berita Harian berhubung isu balak di Kelantan.





One Response

  1. Unknown says:

    Pmtg Pauh tmpt kelahiranku...sbg seorang anak jati di situ, aku xnak PRU-13 ni Parlimen di menangi oleh Pembangkang, biar la UMNO tawan semula slps ni dgn harapan yg lebih baik dr sebelum ini...InShaAllah.....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.