Gempar !! Nurul Nuha calon pilihan Anwar bertanding di Permatang Pauh !!

on Thursday, March 21, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Selepas pengunguman Anwar Ibrahim tidak bertanding di Permatang Pauh & akan bertanding Perak atau Selangor   , timbul persoalan siapa pulak calon untuk kerusi panas ini .

GPB meramalkan ahli keluarga Anwar akan mengisi dan ternyata ia tepat.  Info terkini dari sumber dalaman PKR ialah  anak Anwar iaitu Nurul Nuha dikhabarkan menjadi calon untuk Parlimen .Ia dicadangkan oleh Anwar sendiri bagi memastikan kerusi itu terus menjadi kerusi kerabat keluarganya .

Mengapa Nurul Nuha dipilih  ?Ini kerana beliau dilihat lebih  layak kerana masih lagi  bersih dan tidak diselubungi pelbagai tiada isu kontroversi yang boleh digunakan UMNO untuk kempen .

Sebelum ini Nurul Izzah diramalkan akan mengisi kerusi ini jika Anwar memberi laluan tetapi anak sulungnya itu akan terus mempertahankan Lembah Pantai .

Dikhabarkan Wan Azizah tidak setuju nama anak perempuannya menjadi calon dan lebih suka bekerja dibelakang tabir.




Kerusi Parlimen Permatang Pauh sejak 1982 telah menjadi kerusi untuk keluarga Anwar Ibrahim dan hingga kini belum pernah ditewaskan .









Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.