Hot ! Barua Tian Chua dimalukan rakyat P.Pinang semalam

on Saturday, March 16, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments



Semalam berlaku kekecohan bila Barua Tian Chua menghadiri  majlis Makan Malam Parti Keadilan Rakyat (PKR) di Dewan Perhimpuan Cina P.Pinang.

 Lebih 100 ahli pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di P.Pinang berkumpul untuk bertemu  pemimpin biadap ini bagi  membantah kehadirannya ke negeri ini.

Memang tak senang duduk la Tian Chua ke mana2 lepas ini disebabkan kebiadapannya  yang masih lagi enggan memohon maaf kerana menuduh insiden Lahad Datu sebagai sandiwara Umno.

Syabas rakyat P.Pinang !!






3 Responses

  1. Anonymous says:

    sepatutnya polis biarkan je dia org tu balun Tian Chua sebab Tian Chua dan suku sakatnya ni yg selalu bagi gelaran buruk pada PDRM dgn panggilan yang tak sepatutnya.... Sekurang2nya dia sedar betapa pentingnya anggota polis dalam menjaga keamanan - Cicit Tok Gajah

  2. mk says:

    Polis jugak yang terpaksa menjaga keselamatan babi ni

  3. Anonymous says:

    betul bhai..sepatutnya polis biar kan saja kimak Tian Chua tu dbelasah..da alang2 dia da kutuk polis polis kan..biar dia minta tlg UNIT ANAL PAS

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.