Hot ! Srikandi PKR tipu orang Prmtg Pauh stesen minyak tak ada di Kinabatangan !!

on Tuesday, March 26, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 7 Comments




GPB sebentar singgah sekejap mendengar ceramah Wanita Pakatan di Dataran Rakyat , Penanti  , alang-alang sudah lalu di situ . Kehadiran dianggarkan 500 orang sahaja pencacai2 hadir .

Penceramahnya ialah Siti Aishah , Ketua Srikandi PKR ... boleh tahan juga mulut betina ni  , lantang memaki hamun pemimpin BN terutama Najib & Rosmah . Pakai je tudung tapi mulut macam PUAKA MUSIBAT !

Mula-mula je minah ni dapat mikrofon , terus  memaki hamun Najib  pasal lawatannya ke Kuala Krai kononnya menipu rakyat Kelantan . Bila Najib janji nak bina Masjid  , dia jawab konar pasal bil air Seri Perdana mahal setiap bulan . Tun Mahathir pulak dia gelar Tok Wan Perasuah .

Cuma yang paling menarik perhatian GPB kepada ucapan  Siti Aishah ni , kering-kering je dia menipu dan jual makcik2  Permatang Pauh .  Seperti hilang modal untuk bercakap , dia menceritakan pengalamannya bila ke  Sabah iaitu Parlimen Kinabatangan , Datuk Bung Moktar Radin .

Punya la la kelentong kalah keling , dia boleh cakap  Stesen Minyak langsung tiada di Parlimen Kinabatangan . Kalau rakyat di sana nak isi minyak terpaksa ke Sandakan .

 Ia sekaligus membuktikan UMNO selama ini menipu rakyat di Semenanjung  dan kebajikan rakyat di Sabah tidak terbela .

Benarkah dakwaan itu ?? Ingat cakap betina ini usah dipercayai walaupun bertudung .


Gambar di atas adalah bukti srikandi PKR ini penipu . Stesen minyak Shell ini terletak di tepi Sg Kinabatangan . KLIK DI SINI

Malah rakan twitter GPB  berasal Sabah juga dedahkan penipu ini .







7 Responses

  1. johnlabu says:

    salam tuan....
    maaf kalau silap... gambar tu shell check point sandakan.. tapi memang ada shell di kinabatangan.. kenapa dia ulas tentang kedai minyak, sebab nak cerita tentang kemudahan awam semua dah ada di kinabatangan, jadi cari point nak hentam bn aja... patutnya kena fikir juga, kedai minyak bukan kerajaan yang kendalikan, siapa ada duit nak bisnis minyak boleh mohon dengan petronas ke, shell ke... takkan itupun bung nak sediakan... tapi sapa ada duit, bung mungkin boleh rekemenkan...

  2. Kalau tak menipu bukanlah pakatan haram namanya. Kerja puak-puak ni memang menipu sahaja siang dan malam. Malangnya masih ramai yang bersedia untuk ditipu.

  3. wong lan says:

    ha... ni aku dok sabah.dan selalu pegi sandakan..
    mgkin la penceramah tu dia mai lawat sabah dia ikut motobot kot... x pun dia ikut jungle traking... tu yg x jumpa stesyen minyak... keh keh.. hang pi habaq kat dia, lau nak auta pun biaq le masuk akai.. suh dia mai sabah lg.. mnta maaf kat abg stesyen minyak tu..

  4. Andi Max says:

    Batu 32 (lebih kurang 52km bandar Sandakan) persimpangan jalan menuju Kota Kinabalu dan ke Kinabatangan dan Lahad Datu,terletak satu stesen minyak Shell (seperti gambar artikel diatas),seterusnya 50km berikutnya (km100 dr Sandakan,dan 60km dr Lahad datu)atau tepatnya 1km dr jembatan Kinabatangan,terletak di kawasan SEDCO KINABATNGAN,satu stesen minyak shell lagi telah beroperasi disana sejak tiga tahun lepas hingga kini,yg mana ianya membantu kami pengguna yg kerap berulang alik dr Sandakan ke Lahad Datu serta masyarakat setempat terutama pekebun2 kecil untuk kenderaan mengangkut hasil tani.

  5. Anonymous says:

    ini masalah bila org luar tunjuk pandai, di kinabatangan ada 3 stesen minyak. 2 di checkpoint & 1 di batu putih. lain kali nak dtg cakap blh aku bawa jln2.

  6. salam perjuangan.. mohon pautkan blog sy disini

    http://perakrawk.blogspot.com/

    sy telah pautkan blog tn/cik disana..tq!

  7. Kecil hati orang Kinabatangan...Kancil sokong kenyataan Johnlabu tu...bukan kerajaan yang buat stesen minyak...dan sebenarnya penduduk pekan tersebut ada yang menjual minyak sebelum stesen minyak di Batu Putih Kinabatangan dibuka. Untuk keperluan penduduk pekan tersebut...kalau kamu ndak tanya sama penduduk pekan tersebut mana kamu taw...seperkara lagi, banyak bah signboard di tepi jalan "ADA JUAL MINYAK PETROl dan DIESEL"...atau memang mencari kesalahan kerajaan je...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.