..

..

TERKINI ! Ketua Penceroboh kesultanan Sulu ada ilmu ghaib, mayat tak dijumpai ?

on Tuesday, March 5, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments



TERKINI 5.00 pm  -  Sebentar tadi   Ketua Polis negara mengesahkan sehingga kini pasukan keselamatan masih tidak menemui mayat ketua penceroboh, Raja Muda Azzumudie dan pimpinan lain dalam serangan udara yang dilancarkan ATM di Kg Tanduo pagi ini.Nampaknya operasi pembersihan dilakukan pasukan keselamatan kita gagal menemui ketua pengganas paling dikehendaki ini .



Mungkinkah dia sudah mati dan badannya hancur berkecai kena bom ? Atau masih lagi hidup dan berjaya menyelamatkan diri daripada terkena bom pagi tadi  ??

Rasanya agak mustahil beliau berjaya menyelamatkan diri kerana 20 orang lagi tenteranya pun mati oleh serangan udara pagi tadi .

Kepungan kita di kampung tanduo harus diperketatkan kerana kita tidak mahu puak2  pengganas ini mudah meloloskan diri  . GPB yakin dengan  kemampuan tentera  kita untuk memburu  puak2 ini di sekitar Kg Tanduo ..









Maklumat daripada sidang akhbar Ketua Polis Negara (KPN) dan Panglima Angkatan Tentera (PAT) di Felda Sahabat:

1. Serangan masih berlangsung sehingga kini.

2. Lokasi serangan dalam lingkungan kawasan 4km

3. Pasukan keselamatan berjaya masuk ke kampung dan melakukan proses penggeledahan

4. Tiada kematian di pihak pasukan keselamatan setakat ini

5. PAT sahkan tentera guna pelbagai senjata termasuk bom

6. Pihak pengganas memberi tentangan dengan menyerang balas

7. KPN nafi laporan media Filipina yang mendakwa ada kawasan yang menempatkan pasukan keselamatan negara terkena bom sendiri.


6 Responses

  1. ilmu ghaib tahi dia lah,klau sudah buat salah banyak mana pun dia angkut ilmu tentu sudah tawar bila melangkah lautan apatah lagi bila sudh menginjak bumi sabah,semua dia punya ilmu sudah d terbangkan bayu masuk dlm kubur.Kepada para lanun,ingat lah kamu semua adalah petualang negara,setiap petualang hukumnya adalah mati,kepada sultan lanaun sulu,jngan harap dan mimpilah kau boleh rampas ini sabah,pegi mampus lah kau..kpd para pejuang negara,seluruh warga sabah dan malaysia mendoakn keselamatan anda semua.Allah akan sentiasa melindingi keselamatan para pejuang,jangan gentar kuatkan semangat,nyawa dan keselamatan kalian didalam genggaman Allah bukan dengan peluru lanun,inshallah setiap peluru musuh tidak akn memberi bekas kepada kalian kalau bukan dengan izin Allah SWT..selamat berjuang demi kedaulatan dan maruah kita..

  2. pemerhati says:

    Salam,
    kalau betul la ni ada melibatkan ilmu hitam, sy nak share sikit ilmu yg sy tau. utk bg swipe off benda ni suruh diorg baca ayat kursi..tapi time sebelum smpai ayat yg last..tarik nafas panjang2...baca ayat last tu dgn satu nafas ulang 7 kali ayat last. Itu equal satu round.. buat the same routine 3 round..tujuannya adalah utk bakar setan. Yakin, tawakkal + mengharapkan pertolongan Allah..insha Allah berhasil..sy dah amalkan berkali2 dan alhamdulillah mujarab.

  3. Anonymous says:

    ada bunker bawah tanah kot..

  4. Salam..sy rasa bukan psl ilmu ghaib..tp sbb strategi pasukan keselamatan dah terbocor awal lg..klu dah tau tempat kita nak kena bom,xkan kite metter( ckp org perak bermaksud menyerah diri)stay lagi kat situ. Kadang2 bloggers n penyibuk2 fb nie patut disalahkan jugak...bukan apa..semua pergerakan anggota keselamatan,polis dan tentera nak diberitahu dalam blog dan fb...banggala semua maklumat dia yg dahulu publish...depe ni bukan la org yg buta it..dorg pun ade fb n ada hp...sikap penyebok tak bertempat org kt pun satu hal juga. Oleh itu sy tidak bersetuju mengatakan mereka ada ilmu ghaib atau sebab ada pulak jalan bolos yg lain contohnya terowong la...ape la..xder makna la semua tu bagi sy...pihak polis dan atm seharusnya lebih berhati2 dlm menyebarkan maklumat kerana dikhuatiri maklumat tersebut menjadi panduan kepada pihak lain unt mengatur strategi baru. Atm n polis perlu ada formula baru menangani masalah seperti ini. Kadang2 perlu juga ada kejadian seperti ini bg menjadi pengajaran dan iktibar semua pihak.jgn terlalu selesa dengan keadaan yg ada. Sentiasalah berjaga2 kerana musuh sentiasa memerhatikan kt..

  5. Anonymous says:

    pemerhati 9.56pm

    minta izin untuk amalkan.... terima kasih.

  6. Anonymous says:

    Bego aja yang nyarinya...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.