BREAKING NEWS ! Perisikan Filipina dedah dalang insiden Lahad Datu !!

on Friday, March 1, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 20 Comments




Konflik di Sabah berlaku  dan ada yang gugur terkorban . Inilah yang dirancang oleh Anwar & Nur Misuari   untuk menimbulkan konflik & kekacauan di negara ktia

Niat Anwar mahukan satu konflik baru di Sabah dengan memperdayakan pemberontak bangsa Sulu ini sebelum ini   telah dibuktikan dengan laporan agensi berita antarabangsa Reuters dan akhbar Filipina ,Anwar Ibrahim ada dalang utama didalam konflik ini.





Hari ini yang lebih mengejutkan lagi, perisikan Filipina juga melalui Inquirer News telah mendedahkan dalang sebenar disebalik peristiwa berdarah di Lahad Datu Sabah.

 Menurut laporan tersebut, terdapat tiga kumpulan yang menjadi dalang pencerobohan di kawasan itu antaranya ialah Pakatan Rakyat yang diketuai oleh Anwar Ibrahim.

 Laporan tersebut juga menyebut, seorang pemimpin utama Pakatan Rakyat di Sabah yang rapat dengan Anwar Ibrahim telah mengadakan pertemuan dengan pihak penceroboh serta menawarkan jaminan sokongan dari Pakatan Rakyat di Sabah.

 Ini sekaligus membuktikan desas desus serta khabar angin tentang penglibatan pihak pembangkang di Malaysia didalam pencerobohan di Lahad Datu bagi menggugat keselamatan negara.



http://newsinfo.inquirer.net/366851/govt-intel-eyes-3-groups-abetting-sulu-sultans-claim#sthash.WbLaxLwU.dpuf



keadaan di hospital KK 



Mari bersama kita sedekahkah Al-Fatihah kepada mereka yang terkorban iaitu Inspektor Zulkifli & Sarjan Sabaruddin .

GPB berdoa kepada Allah semoga nyawa pasukan keselamatan dipelihara oleh Allah.





20 Responses

  1. Anonymous says:

    Anwar jugak berharap ia ditangkap supaya isu lain lenyap.Jika ditangkap ia akan jadi lagi besar dan boleh tuduh kerajaan cuba cari alasan kerana 'takutkan kebangkitannya'. politik Anwar politik teramat jahat yang hanya boleh dibaca oleh orang yang belajar juga dalam ilmu psywar yahudi.

  2. Anonymous says:

    Al fatehah pada askar2 kita yg terkorban..sedihnyaaa..
    Moga ALLAH melindungi kita dan memberi kejayaan pada tentera2 kita...amiiinnn

  3. Anonymous says:

    Kepala hotak punya cerita, apa ke bendenya di libatkan pulak dng Anwar, dah tak de modal ke.... nak kena saman ni....tak serik2, dah beratus ribu anwar dapat dari saman fitnah, tapi nak mohong lagi.....

  4. Anonymous says:

    hahaha..anwar ni banyak kawan la..dulu ngan soros..pastu ngan israel...skang ngan pengganas filipina pulak....dgn sape lagi dia geng aku pon dah x boleh nak ingat...hebat sungguh anwar nih....org hebat mcm ni lah patut jadi pemimpin kita...bukan yg takut dgn bini...hahahah

  5. Anonymous says:

    Amin..

  6. Anonymous says:

    anuar x sbdoh itu n kita prlu lhat dri brbgai sdut,soal mdia phlphen yg mnyatakn Anuar trlibat jga blm tntu akn kbnarannya,krna jutaan ringgit mpu mnjdikn yg tak btol jdi btol hrap smua phk fhm. Apa pn dlm knflik bgni kita sbgai rkyat Mlysia jngan mdah mlatah n jngan cpat mmprcyai mklumat2 yg blm pasti krna dlm kgwatan bgni jga ada phak2 yg akn mngmbil ksmpatan atas tjuan kpntingan. kita tgu n lhat dri msa ke smasa dlm msa yg sma kita brdoa n brhrap knflik ini dpat di tangani dngan baik. Buat mrka yg trkrban(islam )kita sdkahkn Al-fatihah.

  7. Anonymous says:

    senang je....sultan sulu kene akui penglibatan anuar melalui sidang media. baru org percaya. kalo cakap camni org boleh anggap sengaja ada2kan cerita

  8. Anonymous says:

    Bangang dan fitnah tak habis habis terhadap Anwar... Bertaubat lah dan ingat akhirat itu pasti ada dan saya yakin Anwar di pihak benar... kita jumpa di yaumul qiamah... tepuk dada tanya iman bukan tanya selera atau tembolok anda

  9. Anonymous says:

    Nauzubillah.... simpang malaikat Anwar jd PM

  10. TRUEMAN says:

    anwar niii memang dari dulu kaki temberang. Kes Baling,Kes Ghafar Baba, Kes Arqam,Kes kuasai negara,kes dalam negara cakap lain luar negara cakap lain.Orang yang sokong dia sama dengan dia... penting diri.. betuii tak wahai penyokong anwar? Kat UMNO tanpa bukti boleh caya cakap anwar. Kaedah yang sama guna kat anwar tak leh ?? Nampak sangat anwar tu macam nabi depa dan maksum pula tuuu... Sampai nama Allah tu kecil bagi mereka hingga boleh bagi orang kafir guna bertujuan nak sebar dakyah mereka.. tak sedar lagi kaa? Patutlah saiful gadai agama dia bersumpah dengan nama Allah depa tak pakai. Bagi kita kalau saiful tipu ,itu hal dia dengan Tuhan. Kita wajib terima sumpah tu atas besarnya nama Allah. Bagi depa nama Tuhan pun tak leh pakai macam nama Tuhan tu tak dak harga murah hingga boleh buang bagi orang kafir guna nak dakyah orang Islam.. Moga Allah selamatkan kita dan rakyat Malaysia yang ikhlas dari si Anwar si munafik tuuu.. Aminnn.

  11. TRUEMAN says:

    Anwar niii... apa yang hebat sangat? Gayanya macam pemimpin luar yang dapat bantuan luar ( yahudi ). Saddam, Sha Reza, Husni Mubarak, Anwar Sadat,Shah Iran, Pemimpin di Afrika,Amerika Selatan, Presiden Amerika ( zamana awal amerika ).Pemimpin ni kemudiannya menyebabkan negara berhutang dengan teruk tapi mereka hidup senang dan kemudiannya negara huru-hara.Pemimpin itu pula dijatuhkan atau dibunuh tapi yang untung adalah kuasa asingggg.... Anwar cam tu lahhh.... Nak sokong lagiiii?

  12. Anonymous says:

    Tak tau la otak jenis apa yang sokong anwar ni?yakin sangat pulak tu

  13. Anonymous says:

    Suruh anwar saman reuters..ada brani?

  14. Anonymous says:

    Cmna plak dgn tuduhan jelas dari tian chua? Dah tentu Umno tak bodoh mcm tian chua..dan Umno pun tak tuduh sape2 dalang..berita dtg dari risikan negara lain..jgn lupa,Umno belum bg sebarang komen..

  15. Anonymous says:

    Apa kurgnya fitnah anwar? Pnh anwar tunjuk bukti? Atau pnh anwar nafikan apa2 tuduhan atas dia?

  16. Anonymous says:

    bekas banduan ingin menjadi perdana menteri ???

    bersyukur apa yg dicapai sekarang, insyallah bahagia dunia akhirat, yg corrupt biar corrupt diorang yg menjawab akhirat nanti..

  17. Anonymous says:

    fuck off....

  18. Anonymous says:

    terrer dsai ni.. jamesbond pun kalah....banyak betui die jd agent...skjap amarika skjap rusia skjap perancis dah ni filipino plak...bekas banduan yg x wt salah pape pun...

  19. Anonymous says:

    Misuari said that what he heard was that the group of the Crown Prince Rajah Muda Agbimuddin Kiram, younger brother of Kiram, crossed the sea to the island because they were allegedly promised to be settled in Sabah by Prime Minister Dato Seri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Addul Razak.

    http://www.mb.com.ph/articles/394999/don-t-harm-sultan-s-men-nur-warns-malaysia#.UTT9eaJJ7PS

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.