Adakah ini wajah pelakon sandiwara UMNO ? #lahaddatu

on Saturday, March 2, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


Atas nama keamanan dan kedaulatan negara ,  wira negara Inspektor Zulkifly &  Koperal Sabaruddin  mempertaruhkan nyawa mereka untuk negara tercinta ini.

Pengorbanan mereka cukup besar sekali kepada setiap rakyat negara iniSanggup meninggalkan anak dan isteri demi menjaga keamanan negara .

 Tapi pihak pembangkang yang rakus nak kuasa di Putrajaya mempolitikkan isu ini hingga ada menghina pengorbanan mereka sebagai sandiwara Umno / BN.

Ternyata puak pakatan sial ini  sudah tak peduli lagi bahawa tindakan mereka  ini merupakan  satu  penghinaan kepada pejuang negara yang terkorban hari ini





Apakah seorang PM yang kita sayangi seperti Datuk Seri Najib  sanggup gadai nyawa mereka ini hanya untuk jayakan   konspirasi seperti difitnah pembangkang?

GPB yakin rakyat negara ini (kecuali pencacai PR ) sudah boleh menilai sendiri apa yang berlaku disebalik insiden Lahad Datu .

 Isu Lahad Datu bukan lakonan sandiwara Umno / BN untuk tangguh PRU13 atau tutup isu Bala tetapi sebenarnya adalah keamanan dan kedaulatan negara.


Malaysia adalah negara yang cukup aman dan dicemburui negara lain .

Tetapi oleh kerana hasutan dan pertolongan oleh dalang dari kalangan  rakyat negara ini  kepada pengganas, ancaman terhadap negara tercinta  ini semakin merbahaya .



2 Responses

  1. Unknown says:

    umno pemecah belah rakyat.. isu sentimen agama...pegi jahanam Umno Apco.. Najib pembunuh Altantuya..wang rakyat untuk beli cicin rosmah boros..masuk surau x tutup aurat.. islam kejadah ape pemimpin cam ni?berjoget di khalayak ramai..layak di gelar pemimpin munafik...kerajaan goyang dengan kebangkitan rakyat..rakyat dah x mudah di peebodohkan dengan umno aka talibarut yahudi.. ABU(asal bukan umno)

  2. Anonymous says:

    kami org sabah tau pa yang berlaku...tanya org semporna kes di semporna kes penceroboh or kes dadah...dlm tv kata ada kaitan dengan pencerobohan l.d...tanya orang l.d yg dikatakan penceroboh tu btl dr filipin or org di kg tu jg yg berulang alik ke filipin...pasal yg kena tembak ada IC...projek siapa?TP RAKYAT X BLE CKP BYK2 NTI KENA TANGKAP POLIS...menyebar berita palsu kunun.INGAT ORG TAMAK KUASA, RAKYAT DIA MATI PEDULI APA..HE3

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.