Ngeh badut sarkas sudah gila tuduh polis berniat jahat

on Thursday, April 1, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Semalam , Koo Ham melahirkan bantahan dengan kehadiran ramai anggota dan pegawai polis di Bangunan Perak Darul Ridzuan, semasa sidang DUN Perak berlangsung.

Beliau dipetik berkata: "Saya takut jika ada perbahasan dan ada mana-mana polis tidak suka kita, mereka akan tembak mati. Ini boleh berlaku kerana mungkin ada polis tidak suka dengan kita".



Memang sudah gila adik beradik Nizar ini yang bernama Ngeh menuduh pihak polis akan tembak orang yang tidak mereka suka. Ini cakap pakai akal ke tak ?? Ingat negara ini pakai undang-undang kerajaan bawah pokok ke ??

PB syorkan kepada Tan Sri KPN dan polis mengambil tindakan terhadap Ngeh Sarkas ini kerana kenyataannya jelas satu fitnah jahat memburukkan imej polis . Hari ini KPN sendiri menyelar dan membidas kenyataan oleh Ngeh ini yang disifatkan beliau berniat jahat .




Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.