Aduka Taruna Blogger PAS kurang ajar menghina Islam !!

on Saturday, April 10, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments




aduka taruna PAS semakin melampau dan biadap !

Syabas bro GAP di atas pendedahan kebiadapan penyokong tegar PAS ini .

Artikel terbarunya didapati telah menghina Islam dengan mengubah maksud ayat bismillah daripada maksud asal iaitu " Dengan nama Allah yang maha pemurah " kepada " dengan nama Allah yang maha Ego " klik di sini ke blog blogger laknat ini


PB mohon kepada semua pihak seperti NGO Melayu dan Islam , Pemuda UMNO membuat laporan polis terhadap blogger kurang ajar yang menghina Islam ini . Sumbat saja Aduka taruna ini dalam ISA !!






2 Responses

  1. aku says:

    ko bodoh ker??? Allah mmg ego lgi zalimm... ko blaja agama x... sifat ni mmg Allah je ada...Allah pon riak gak.. ni mmg khas utk Allah.. klo mnusia gna mmg la buruk.. ak sarankan ko blik baca ttg Asma al husna Allah... jgn kritik org kalo x ada ilmu

  2. khair says:

    Betul la ko ckp 2... tp kna la ad kaedah yang betul utk sampaikan... Jgn nk tunjuk yang hang 2 ad ilmu.. Nabi s.a.w pn x ajr kt mcm 2..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.