Bukti hubungan rapat Anwar dengan Artikek Perang Israel

on Wednesday, April 21, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments






Dalam artikel Ezam Mohd Noor dalam akhbar Utusan pada 18 April menyatakan beliau mempunyai bukti hubungan rapat Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan Pengerusi Bank Dunia, Paul Wolfowitz yang pernah bertugas sebagai arkitek perang Israel dan teman wanitanya, Shaha Ali Riza.

Tetapi PB bila terjumpa satu bukti video yang disiarkan oleh Channel 4 News dalam you tube , laporan oleh media ini jelas membongkarkan skandal rakan baik Anwar di Bank Dunia ini dengan teman wanitanya . Lebih menarik lagi , terdapat salinan surat pada tahun 2006 iaitu mengandungi permintaan Anwar agar Shaha Riza ditukarkan ke Foundation for the Future di mana penasihat PKR itu menjadi pengerusinya untuk menyelamatkan imej Wolfowitz daripada skandalnya dengan wanita itu.

Foundation For the Future ini ditubuhkan mempromosikan demokrasi di Timur Tengah . Lebih misteri lagi menurut laporan Channel 4 News ini bahawa FFF ini menerima pembiayaan 56 juta US Dollar termasuk 36 juta daripada Negara AS dan 1 juta dollar daripada kerajaan Britain .
Ternyata persoalan mengenai Yayasan tanpa No telefon ini cukup misteri dan apakan tujuan ia ditubuhkan masih lagi belum jelas .

Kesimpulannya , Anwar terima duit dan fund jutaaan ringgit daripada YAHUDI tetapi dalam masa yang sama mengutuk kerajaan bekerjasama dengan Israel ekoran hubungan dengan Apco Worldwide sebuah syarikat perunding . ...



3 Responses

  1. Unknown says:

    Ezam Kotak leh caya ke? masuk UMNO jadi penipu...dah cara hidup UMNO....tak menipu bukan UMNO....Yahudi Punya UMNO.

  2. Anonymous says:

    sempit gle otak ko, hashim..

  3. Anonymous says:

    itulah yahudi.. yahudila yg britau pak anwar psl apco. yahudi jg yg britau anwarbrahim psl ada yahudi lain yg psg sistem komunikasi PDRM n yg paling penting yahudi jglah yg bg pak anwar ni dana n imej diluar negara. knp apco? x de ke sykt2 consultant dr negara pak arab atau pak lebai yg bleh buat? jwpnnya dh tentu yahudi yg lebih bijak utk mengatur strtegi. kalau sykt pak arab yg malaysia lantik, agak2nya kt mn malaysia skrg ni dmata dunia. Globe kt kelas aku tu pun punyala besar Malaysia ni dr singapore tp yg diaorg tag singapore jg. keje sape agak2nya. so, bangkitla umat. jgnla tido n lena dibuai mimpi indah n bsikap jumud. nk politik-politikla. tp pastikan dulu melayu islam org yg ptama duk senarai org tkaya asia. bukan cina2 kafirun tu.
    JEBAT HIJAU

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.