PANAS ! Puchong dah jadi mini Hadyai di bawah kerajaan Pakatan !!

on Tuesday, July 17, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments




Tak perlu lagi ke Dannok atau Haydai ..kini lelaki hidung belang boleh memuaskan nafsu mereka di negeri Pakatan di Selangor iaitu di daerah  Puchong . 


Exco berkenaan iaitu Ronnie Liu tentunya bangga berjaya bangunkan  kawasan terbabit dengan pesat sekali. Manakala Ahli Parlimennya dari DAP tentu gembira sekali dengan perkembangan ini ...Puak2 lebai PAS pulak boleh tumpang sekaki ke sana ...haha



Daerah Puchong di Selangor yang selama ini terkenal sebagai pusat pengeluar pelbagai barang industri kini bertukar imej sebagai bandar yang menyediakan khidmat urut dan seks secara berleluasa. 


 Tinjauan Kosmo! di kawasan tersebut baru-baru ini menimbulkan kejutan apabila jumlah pusat urut dan seks bukannya seberkurangan sebaliknya bertambah kepada sekurang-kurangnya 40 buah. 


 Bagi sesiapa yang sekali-sekala berkunjung ke Puchong pada waktu malam pasti terkejut dengan gemerlapan lampu-lampu neon menerangi unit-unit kedai yang dijadikan pusat seks. 


 Dipendekkan kata, kewujudan pusat urut seks di sekitar bandar ini sejak empat tahun lalu menukar imejnya seakan-akan Hatyai di Thailand yang terkenal dengan tawaran khidmat seks. Lebih memburukkan keadaan, bisnes haram itu bukan sahaja semakin berkembang malah menyaingi kepesatan aktiviti perniagaan komersial yang terdapat di situ.


3 Responses

  1. Anonymous says:

    Podah...kegiatan ini sudah lama bermastautin di Puchong semenjak IOI mall dibuka aka zaman pemerintahan BN ler.Ingat lagi kelab2 Bogel di Mentari, Sunway ? Polis di Puchong pun kuat makan suap. Don't blame-blame. PKR yang kena bersih sisa-sisa dan najis buatan kerajaan terdahulu bro...

  2. Anonymous says:

    sudah 4 tahun perintah ...tak kan nak salah BN lagi kot bahalol ...

    PBT di Puchong buat apa ?? Siapa control PBT ?? Ronnie Liu ...itu lah tauke segala tempat maksiat di Selangor ..

    PAS buat apa ?? lupak pulak .. pas kini jaga adat & sukan je di Selangor .kah kah kah ..

  3. Anonymous says:

    Bodoh punya article

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.