Kempen umat Islam boikot The Store !!

on Saturday, July 28, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) telah mengirim sekitar 600 ribu email kepada ahli-ahli dan rakan-rakan sekutunya sebagai tanda protes The Store yang mempromosi arak secara terbuka bersempena dengan bulan Ramadhan.Satu kiriman email dan poster boikot turut dihantar kepada pengurusan The Store. 

“Untuk makluman Puan,kami telah mula menyebarkan Poster yang dilampirkan. Untuk permulaan akan dihantar melalui emel kepada senarai yang dilampirkan sebelum ini.Turut akan dihantar kepada ahli-ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia serta sekutu-sekutu kami.

Anggaran jumlah emel yang akan dihantar sekitar 600 ribu.Langkah seterusnya adalah menghantar poster tersebut kepada masjid-masjid di seluruh Malaysia bermula jumaat ini bagi diedarkan kepada para jemaah terutamanya pada hari Jumaat, ” kata Muhammad Zharif,



 UMAT ISLAM    BOIKOT THE STORE !!


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.