Peguam Anwar buat hal , perbicaraan ke 15 Julai pulak

on Wednesday, July 8, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Ini dia penyokong Anwar AL Juburi gelaran oleh Mat Sabu?? Mai sini tentu dapat duit poket punya ..haha tak ada pulus sapa nak mai sokong Anwar .BAS pun sponsor oleh Persatuan Bola Sepak Pulau Pinang.. Dulu mereka kutuk sangat UMNO taja bas bawa penyokong mai ke majlis UMNO ,kini PKR pun sama tiru ..haha


BAS ini silap jalan kot ,sepatutnya ia pergi Stadium Shah Alam @ Petaling Jaya ini mai di Kompleks Mahkamah Jalan Duta . Presiden FAP Datuk Zahrain sponsor bas ini bawa penyokong Anwar dari Permatang Pauh..



5000 orang yang dikatakan akan datang dari seluruh negara menyokong Anwar oleh Sam AMK dibuktikan pada hari ini jelas adalah pembohong. Daripada gambar di atas yang dirakam oleh blogger BPN ,hanya beberapa kerat sahaja penyokong taksub Anwar yang datang memberikan sokongan .

Perbicaraan ditangguhkan hari ini agak mengecewakan juga kerana dikatakan peguam Anwar sedang cuti sakit . Betul ka cuti sakit @ takut sudah tahu tidak boleh menang kes ini ?? Itu MC betul ke sakit ,entah pi ambil di Doktor dalam PKR .haha... Tak kan lah dalam ramai2 peguam Anwar termasuk Sivarasa tak reti nak buat kerja kot ?? Peguambela Anwar yang lain boleh juga apa ambil handle kes ini. Tak logik langsung sehingga nak tangguh lagi sejak dari 1 Julai.

WE ALL SUPPORT SAIFUL BUKHARI
YANG HAK PASTI BERDIRI
YANG BATHIL PASTI JATUH


Link
UNSPIN: Peguam Anwar pula berlakon. Penyokong 25 orang saja
Anwar sogok seorang 200 hadir ke mahkamah


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.