Debat Nik Aziz

on Tuesday, July 7, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Gambar hiasan

"Kalau kita nak bertemu, kita mestilah jangan kutuk dulu…"Kalau kita dah kutuk, ini tidak menimbulkan suasana yang kondusif untuk kita bertemu.”itulah reaksi Datuk Seri Mohd. Najib Tun Razak Isnin bila ditanya wartawan hajat Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat nak bertemu dengannya bagi mengatur cadangannya hendak adakan debat.

Perdana Menteri ulangi bahawa tiada guna untuk berdebat.Katanya bukan saja beliau berpandangan demikian tetapi semua para pemimpin UMNO dan Barisan Nasional.

"Saya dah kata debat tidak ada gunanya dan semua orang berkata demikian,”katanya semasa ditemui wartawan selepas merasmikan majlis pecah tanah menara pejabat 50 tingkat Kumpulan Naza di Kuala Lumpur.


One Response

  1. zedmagel says:

    Salam Pejuang Bangsa,

    Debat boleh, tapi jangan dengan PM, PM kita sibuk .Kerja seorang PM bukan berdebat. Macam kelakar kalau PM layan.

    Kalau nak berdebat sangat kita bagi kepada YB Dr Puad Zarkashi, Timbalan Menteri Pelajaran. Dia orang kecil tak tak ternama, bagi dia debat dengan Tok Guru.

    Jangan fikir UMNO takut debat agama dengan pemimpin PAS. Dah di cabar jangan menolak pula. Banyak sangat helah PAS ni.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.