PILOT AIR ASIA MENCARUT MAKI PERTIKAI PENGUMUMAN PM SEMALAM #MH370

on Tuesday, March 25, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 7 Comments


Ketika negara hari ini sedih dan dukacita mengenai tragedi malang pesawat MH370 , ada seekor manusia iaitu bernama Krish Jejendira ,  Pilot Air Asia ini yang mempertikaikan kesahihan pengumuman oleh PM semalam bahawa pesawat berkenaan berakhir di Lautan Hindi . 

Selain menuduh kerajaan menyembunyikan sesuatu , beliau juga mencarut & maki  hamun di status facebooknya  . 

Adakah pilot Air Asia kaki mabuk ini tahu bahawa pengumuman PM semalam bukan dibuat semberono , tetapi  profesional dan ia  berpandukan data  daripada  wakil  Badan Siasatan Kemalangan Udara United Kingdom(AAIB). Mereka memaklumkan kepada saya bahawa Inmarsat, syarikat UK yang menyediakan data satelit yang menunjukkan koridor utara dan selatan

Malah  pagi tadi Perdana Menteri telahpun membuat usul di Dewan Rakyat seperti di bawah.

Apa lagi pilot berkenaan mahu lagi? 
Di bawah Peraturan Mesyuarat 27(3) di Dewan Rakyat bagi menzahirkan rasa sedih, dukacita dan pilu terhadap tragedi malang yang menimpa pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370. Di bawah usul itu, dewan turut merakamkan takziah kepada seluruh keluarga, rakan dan kenalan penumpang serta anak-anak kapal pesawat berkenaan.

Bahawa dewan ini menyatakan ucapan terima kasih tak terhingga kepada semua pihak yang terlibat yang memberikan kerjasama dan bantuan dalam operasi mencari dan menyelamat (SAR), khususnya kepada negara-negara luar yang telah banyak memberikan bantuan dalam operasi tersebut.

Apa yang perlu kita lakukan dalam minggu-minggu dan mungkin bulan-bulan akan datang ini ialah untuk mencari segala serpihan, rangka serta objek-objek yang berkaitan dengan pesawat MH370 supaya kita boleh mengesahkan tanpa ragu-ragu bahawa pesawat itu telah hilang di selatan Lautan Hindi.

Pada masa ini kerajaan menerima pelbagai cadangan dan antaranya untuk berkabung dengan mengibarkan bendera separuh tiang. Kerajaan berpendapat, kita perlu menemui objek dan serpihan itu terlebih dahulu sebelum kita melakukan perkara tersebut. Begitulah juga saya diberitahu Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan akan bersidang pada pukul 6 petang ini untuk menentukan solat jenazah ghaib, bila patut dilakukan.


7 Responses

  1. Anonymous says:

    Harap lepas ni kapal yang dia bawa pula meletup di udara...

  2. Anonymous says:

    Dia mabuk kot masa dia ckp.

  3. Anonymous says:

    Hei asshole, please tell me which government in this world are the transparency one..which government share their office secret..tell me why the Malaysian government need to hide the big plane and the passengers..please explain..if you can't just poke your fingers one by one and then lick it..its for your own good..then hope the plane you fly in will explore in the air with brain scatter in pieces..why do asshole like you ever live in this world.

  4. Anonymous says:

    Anon 4:32, what if you are in his flight? Marah marah jugak, tp jgnla pulak lupa kesan doa tu pada diri sendiri.

  5. anti-rascal says:

    Deyyyyyy Tambi....if you know what the gomen is hiding, tell us lah...don't hide behind you momma skirt....chitttt rascallll....

  6. Anonymous says:

    Aku doa kalau bala turunkan kat mamat sekor nih dilanda tsunami@gempa ditelan bumi ka,,mayat hilang entah kemana consider hilang..

  7. Anonymous says:

    Kah3, deyy tambi, kalau pandai pegilah siasat sendiri, bukan DSN yang bwak flight tu, atau BN yang punya kapal terbang tu,

    Aku mati hidup balik pun tak naik Air Asia.. tak confident aku, lagi2 kalau pilot tu tambi nie, mabuk todi..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.