AL QURAN DI HINA DI TANDAS MASJID , POLIS BURU SUSPEK

on Tuesday, March 4, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment

Post Pic
 

SHAH ALAM: Ibu Pejabat Daerah (IPD) Besut, Terengganu mengesahkan menerima laporan daripada tiga imam dari Kampung Limbongan, Kampung Seberang Jerteh dan Kampung Raja yang menjadi mangsa khianat individu tidak bertanggungjawab menyelerakkan al-Quran di masjid berkenaan.
 
Setakat ini pihak polis masih dalam proses menerima keterangan daripada ketiga-tiga imam daripada masjid tersebut. 
 
Selain dimusnah dan dikoyak, sejumlah kitab suci itu turut ditemui dibuang di dalam mangkuk tandas, manakala sejumlah naskhah surah Yassin pula dibuang ke dalam kolah di luar masjid.
 
Kejadian pertama dipercayai berlaku kira-kira pukul 11 malam tadi di Masjid Nasiruddin Shah di Kampung Raja, manakala kejadian di Masjid Limbongan kira-kira pukul 1.30 pagi tadi dan ia dipercayai dilakukan suspek yang sama.
 
Dalam dua kejadian itu, beberapa tompokan darah turut ditemui pada pintu masjid, dipercayai akibat kecederaan kaki suspek selepas bertindak menendang pintu sebelum menceroboh.


One Response

  1. Anonymous says:

    Sedih betul!

    Inilah akibat Si PENDATANG KAPIR BUAS BANGKAIBABI BERMAHARAJALELA! Bayangkanlah puak PENDATANG KAPIR BUAS ini memerintah Tanah Melayu ISLAM kita - HANCOQ! Bakal jadi tanah SYAITAN!

    Baik si PENGGANAS KAPIR BANGKAI DIHALAU saja dari NUSANTARA MELAYU (Alam Melayu - yg. termasuk Tanah Melayu, Borneo, Indonesia, Brunei, Filipina, Kampuchea dan Thailand serta Kepulauan Pasifik yg. termasuk Hawaii - pusaka berzaman nenek moyang kita ini, dari sebelum dijajah dan dipecahkan oleh si Barat-Zionis KAPIR laknat) buat selamanya!. Si PENGECUT ini takkan berani hina agama Hindu ataupun penagnut/pemimipin Hindu atau Kristian macam ni , termasuk Raja-raja Barat! Kalau di India, kalau hina agama ataupun pemimpin Hindu, mungkin dah diPANCUNG!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.