..

..

MARUAH NEGARA SEMAKIN TERCALAR , CNN TERUS SERANG BURUKKAN MALAYSIA #MH370

on Wednesday, March 26, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments



Agenda jahat CNN yang dikuasai Yahudi memburukkan Malaysia semakin biadap .  Selepas pengumuman PM mengenai MH370 berakhir di Lautan Hindi , CNN terus mememburukkan kerajaan Malaysia .

kerajaan & tentera malaysia adalah pembunuh sebenar kepada kematian mereka ( penumpang2 mh370 ) 


Mereka jelas  cuba melaga-lagakan  antara  negara kita Malaysia dengan China menjadi tegang.


Sebagai rakyat , kita harus bersatu bersama-sama kerajaan Malaysia  yang kini maruahnya cuba digugat oleh kuasa asing . Malaysia sudah melakukan setakat mana kemampuannya untuk mengesan MH370 disampig dibantu 26 buah negara .


Pasukan Mancari dan Menyelamat kiya  terlatih dibantu dengan negara-negara yang bersedia memberi perkhidmatan mereka.

Apakah motif sebenar CNN menyiarkan kenyataan-kenyataan yang membuat keadaan lebih tegang? Mengapa mereka terlalu teruja menceritakan kelemahan Malaysia?


Menuduh negara kita sebagai Pembunuh satu kenyataan yang paling BANGSAT !!

Negara ini umpama IBU kita dan jika sesiapa menuduh ibu kita dengan tuduhan liar ..ia juga sebenanrya mencabar maruah kita.



3 Responses

  1. Anonymous says:

    binatang mata sepet ni tak pernah nak berterimakasih kat orang pun. kalau jet pejuang kejar pun apa yang diaorang boleh buat? tadah jaring kat bawah macam bomba buat untuk selamatkan orang terjun banggunan!

  2. nagaman says:

    Itu memang kerja CNN. Mereka memang dendam dengan negara yang tak sokong pembunuhan Amerika di Iraq dan Afghanistan. Apa nak hairan - Tuan punya CNN Rupert Murdoch konon nya yang mula mula twit kata MH370 di rampas ekstrimis dan di sorokan di Pakistan , macam kes Bin Laden.
    CNN juga memang menyediakan mencari cerita dan cuba menjatuhkan kerajaan Malaysia kerana Malaysia tidak berpihak pada Ameirka atau Cina walaupun terima tekanan dalam hal politik dan ekonomi. Ini masa terbaik bagi mereka meletak tekanan lebih berat dengan bantuan yang mereka beri mencari MH370. Everyhting comes with a price. Kita juga kena sedar siapa yang pengaruhi media barat. Kita juga kena peka permainan kerajaan China. Mereka gunakan rakyat mereka yang marah untuk serang Malaysia dengan tiada tindakan untuk tenangkan dan beri penerangan betul pada penumpang rakyat mereka.
    Tapi kita sendiri selekeh sebab tak ada tim damage kontrol yang media savvy untuk berhadapan dengan media barat dan China. Jawapan jawpan untuk pembetulan terlalu lambat. Persepsi salah yang sengaja dimainkan kerana mereka idamkan reaksi pada provokasi supayu kerajaan Malaysia dan MAS supaya bersuara agresif untuk perang media. Mereka naik hantu bila tengok Malaysia tenang. Sesekali DS Hisham sindir media China tu memang kita tunggu tunggu. Tapi apa jadi dengan tim media kerajaan dan PM yang sepatutnya memantau dan segera bertindak balas dengan serangan media barat untuk membunuh imej negara, MAS dan kerajaan? Sudah tentu mereka memenuhi tuntutan 'hidden hands' yang dari mula menolak berlaku masalah mekanikal Boeing 777 dan memainkan tuntutan insuran. Memastikan persepsi Pilot mungkin mahu bunuh diri 'suicidal mission' itu adalah mainan untuk mematikan langkah MAS dan kerajaan Malaysia seterusnya. Saya yakin Pilot cuba menyelamatkan penumpang dan bukan sebaliknya. Saya juga percaya dengan teori ada agen asing Amerika atau China dalam pesawat MH370 yang punyai kebolehan canggih elektronik menguasai pesawat dan mempunyai cargo rahsia. Ada peperangan senyap antara dua kuasa ini yang tidak di ketahui. Sebab itu mereka bermatian mencari kesalahan pilot dan , MAS dan kerajaan Malaysia. Sebab itu dari mula lagi mereka mahukan cargo list dan manifes penumpang. Kita patut sebarkan persepsi ini untuk CNN dan media China. Biar mereka gelak tapi berita ini akan berlegar di dunia cyber.

  3. Anonymous says:

    Inilah kerja Yahudi. Kematian penumpang MH370 adalah takdir Allah, kenapa nak salahkan Msia...yang jelas Yahudi/Zionis membunuh rakyat dan umat Islam di Palestin, sudah puluhan ribu, kenapa CNN tidak kecam...?

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.