..

..

PKR SUKA MEDIA ASING HENTAM KERAJAAN ,BILA KENA BATANG HIDUNG BARU ADA AKAI !!

on Monday, March 17, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


Bila media asing iaitu UK dan US   mengaitkan penglibatan juruterbang MH370, Kapten Zaharie Ahmad Shah dalam teori konspirasi rampasan pesawat itu , PKR terus meroyan dan minta jangan dikaitkan spekulasi ini .

Selain itu , blog dan cybertrooper mereka juga digerakkan mempertahankan Pilot Kapten Zaharie dengan teori  baru menyatakan arahan tertentu untuk beliau menerbangkan pesawat ini selain mendakwa ada ejen CIA dalam pesawat berkenaan .



Apapun kini misi SAR kini semakin sukar bila menjelajah ke koridor utara dan selatan Lautan Hindi yang cukup luas .

Dalam  senario telah berubah kepada RAMPASAN PESAWAT. ,  request help  India  amat perlu bagi  membantu Malaysia untuk terus mendapat petunjuk baru MH370.



Sementara itu, Kementerian Pengangkutan dalam satu kenyataan hari ini berkata, kerajaan sedang berunding dengan beberapa buah negara mengenai bentuk bantuan yang diperlukan dalam operasi SAR pesawat MH370 yang sudah masuk hari kesembilan.

Kenyataan tersebut turut berkata, bentuk bantuan yang diperlukan bukan sahaja terdiri daripada aset laut dan udara tetapi termasuk data satelit berserta analisis, data radar dan kepakaran pencarian darat.

Negara-negara tersebut ialah Kazakhstan, Uzbekistan, Kyrgystan, Turkmenistan, Pakistan, Bangladesh, India, China, Myanmar, Laos, Vietnam, Thailand, Indonesia, Australia dan Perancis.KLIK DI SINI


4 Responses

  1. Isaac says:

    When you fall into the spell of cult leader Sheikh Anwar Aljuburi you cant think straight anymore. Even a pilot will choose to "patah belakang" because he favours the belakang over the normal and straight path. Regardless that his action cause loss of life, irrespective that it cause suffering and agony to many. Bizarre as it may sound but names like Rev. Jim Jones, Charles Manson, David Koresh even Adolf Hitler and Mussolini comes to mind.

  2. Anonymous says:

    Ini semua adalah kesalahan kita semua, dan yang paling nyata adalah kesalahan semua pemimpin pemimpin politik Malaysia yang memecah belahkan rakyatnya tanpa memikirkan kesannya kepada negara.

    Bagi aku, Anwar memang celaka sebab dia terlampau mendendam Dr. Mahathir, walaupun kebanyakan mereka yang berdamping rapat dengan dia tahu dan maklum dengan sifat kemunafikan dia. UMNO dan BN pula memang celaka juga sebab tidak melaksanakan program DEB dan NEP dengan adil sehingga banyak menindas Bumiputera sendiri. Banyak wang yang dihabiskan untuk pelajar pelajar Bumiputera tetapi mereka langsung tidak diberi peluang untuk mengembangkan kebolehan mereka dengan adil di tanah air mereka sendiri.

    Rakyat jelata yang bertugas untuk menjaga kedaulatan dan keamanan pula banyak yang mengambil rasuah tak tentu pasal sehingga lupa ALLAH s.w.t bencikan perkara itu. Ini melemahkan pertahanan negara, baik dari segi fizikal mahupun rohani.

    Dalam kes MH370 ini, pada firasat aku, juruterbang, Anwar dan PKR sedang melalui proses di FITNAH. Yes, ini baru betul fitnah keatas mereka, tetapi yang melakukannya bukanlah UMNO atau BN, tetapi satu kuasa luar yang ingin memporak perandakan Malaysia. Kta bergasak tiap hari, diorang tengok je, apabila Anwar dijatuhkan hukuman sahaja, mereka terus bertindak..... inilah pertama kali Anwar dan PKR di aniaya (ingat .. PERTAMA).

    Sekiranya mereka gagal, kita mungkin akan dihidangkan dengan drama dimana juruterbang, Anwar dan PKR langsung tidak terlibat, maka bergegar gegarlah kembali Malaysia di tangan kita sendiri. Sekiranya mereka berjaya, kita akan terus mengingati kejadian ini sebagai satu pengkhianatan oleh juruterbang, Anwar dan PKR dan mungkin akan terus memadamkan PKR(aku suka je ... tapi not like this)

    In the end, rakyat Malaysia kerugian besar, negara yang sedang membuat promosi Visit Malaysia 2014 rugi besar ... MAS rugi besar(jangan lupa beli saham MAS waktu harga rendah ni .. TIPS tu) ... kita sudahpun tewas akibat kerakusan diri kita sendiri.

    Aku menyeru kepada ahli ahli politik semua agar kembali kepada akhlak yang baik dan bekerjalah dengan jujur dan ikhlas. Aku tau korang cari makan dengan rasuah dan fitnah memfitnah je, baik DAP, UMNO,PKR maupun PAS. Aku harap korang semua puas hati dengan apa yang korang telah lakukan. Ikut hati aku, aku sepak sepak korang semua.

  3. Anonymous says:

    Allah swt BAYAR TUNAI (CASH) sekarang ni...AWAS PKR, (Parti Kelentong/Kencing) Rakyat....banyak lagi musibhah akan melanda parti sial ini...

  4. Anonymous says:

    kalau kat orang lain ko bebas buat spekulasi dan tuduhan. Bila kena kat batang sendiri menggelupur plak. Apa punya double standart...low class mentality!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.