PEMIMPIN PAS CAKAP #MH370 HILANG DI ALAM JIN VS TOK BOMOH ALAM BUNIAN

on Thursday, March 13, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments




Isu pesawat MH370 terus menemui jalan buntu.   Pelbagai teori konpirasi tersebar di dunia maya. 

Kononya pesawat tersebut dilencongkan ke kawasan lain, dirampas oleh pengganas dan perisik, sampai satu tahap ade yang mendakwa pesawat tersebut telah dilencong ke Rusia, ada pula yang mendakwa ia sandiwara kerajaan, kemudian semakin ramai pula rakyat Malaysia yang buat lawak bodoh, menghina mangsa kejadian, menyerang peribadi pilot dan tak kurang juga mengambil peluang untuk membuat bisnes?

Hari ini kita digemparkan ada pesawat yang berpatah balik tetapi  tidak dapat disahkan oleh ATM



)

SEPANG: Pihak Angkatan Tentera Malaysia (ATM) menjelaskan bahawa pesawat yang berpatah balik itu tidak dapat disahkan sebagai MH370. 

Panglima Angkatan Tentera, Tan Sri Zulkifeli Mohd Zin berkata, namun tidak mahu mengambil sebarang risiko, pihaknya menghantar pesawat C130 untuk meninjau tetapi tidak menemui apa-apa di kawasan terakhir pesawat misteri itu dikesan. 

"Kita kaji rakaman semula daripada radar dan ia buktikan ada kemungkinan pesawat ini berpatah balik dan tak pasti sama ada ia adalah pesawat yang sama tapi dalam radar ada nampak patah balik," katanya pada sidang akhbar di sini, hari ini.





Selain itu , kehadiran Tok Bomoh Dunia yang melakukan aksi alam tikar Zam Zam Alakazam  filem Laksamanakan Doremi di KLIA   menjadi bahan lawak dan mendapat kecaman pelbagai pihak 






Mereka mendakwa pesawat MH370 berada di alam misteri yang disembunyi  bunian . klik di sini

Menariknya , seorang  pemimpin PAS pulak mendakwa pesawat MH370 hilang di alam JIN .







6 Responses

  1. Anonymous says:

    Cuba check sini.. Flight tu tiba di Beijing kalau tengok kat Flightradar ni

    http://www.flightradar24.com/2014-03-08/21:53/12x/MAS370/2d9dd5b

  2. Anonymous says:

    Cuba check sini.. Flight tu tiba di Beijing kalau tengok kat Flightradar ni

    http://www.flightradar24.com/2014-03-08/21:53/12x/MAS370/2d9dd5b

  3. Anonymous says:

    hotak hang anon,

    mh370 terpakai pd semua kapal terbang ke beijing.ada bnyak kapal setiap hari kesana. itu cuma kod

  4. Anonymous says:

    Jgn kaitkan perkara perkara khurafat dan tahyul dgn Islam.

  5. Anonymous says:

    Dalam keadaan kita berusaha bersungguh2 cuba menjejaki MH 370 dengan peralatan2 canggih dan aset2 yang begitu banyak,ada juga BADUT2 yang mempersembahkan aksi raja lawak di KLIA untuk di ketawakan oleh dunia.Mereka melakukan aksi 'hocus pocus' yang tidak masuk akal.Kumpulan ini saya cadangkan agar dipertimbangkan untuk pertandingan Maha Raja Lawak pada masa akan datang.These are the sick people of Malaysia who dispised their brain and common sense.

  6. Kay says:

    If that Tok Bomoh and his crew would like to make some clown show, it's up to them. But never, ever do that openly at a public place while claiming that it was his efforts to help as a muslim, coz a true muslim would never associate with something that could ruin his aqidah. What a shame, Malaysia becomes a big joke because of that.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.