MAS NAFI SEBARAN GAMBAR FACEBOOK PILOT DITUKAR SAAT AKHIR , IA IKUT JADUAL #MH370

on Wednesday, March 19, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments

olya
SEPANG: Malaysia Airlines (MAS) hari ini menafikan spekulasi yang mengatakan Kapten Zaharie Ahmad Shah telah ditukarkan di saat akhir sebagai juruterbang pesawat MH370 yang hilang 8 Mac lalu.

"Itu tak betul.. sebenarnya (ia seperti) di roster, seperti yang di jadual," kata Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulannya, Ahmad Jauhari Yahya dalam satu sidang media pada Isnin.

Sebuah foto telah dimuatnaik di laman Facebook pada 8 Mac oleh Noor 'Olya Dollah yang mendakwa bahawa terdapat perubahan jadual di saat-saat akhir untuk anak kapal Boeing 777-200 itu.

Dalam mesej tersebut, wanita itu menyatakan penghargaannya kepada Allah bahawa suaminya, Anas Mazlin yang pada mulanya dijadualkan untuk terbang laluan dari Kuala Lumpur ke Beijing pada tengah malam 8 Mac, telah digantikan di saat akhir.


Dalam sebuah laporan olehThe Malay Mail Onlinehari ini, pihak MAS mengaku terdapat juruterbang yang bernama Anas Mazlin.

Bagaimanapun MAS menafikan bahawa terdapat perubahan dalam jadual yang mengatakan Anas sepatutnya menerbangkan pesawat MH370 itu.

Menurut MAS, Zaharie bersama pembantu juruterbang, Fariq Abdul Hamid telah dimaklumkan tentang jadual mereka tujuh hari sebelum penerbangan dari KL ke Beijing itu.


2 Responses

  1. Anonymous says:

    K'jaan kita JANGANlah nak PERCAYA lagi sgt. si KAPIR DAJAL Intelligence CIA/Pentagon-MI6-NATO (Barat) (yg. sebenaqnya sudah dikuasai Mossad-Israel/ZIONIS)! CIA dan ejen tempatannya dr. PENGGANAS Red Bean, tak habis-habis nak mengalih perhatian dari DIEGO GARCIA di tengah Lautan Hindi!

    Ini berita terbaru kenapa sebenarnya kenyataan saksi-saksi di MALDIVES penting – yg. mesti disiasat oleh K’jan kita dgn. teliti dan segera sendiri!

    Lihat di http://beforeitsnews.com/international/2014/03/mh370-pilots-simulator-had-diego-garcia-landing-programmed-in-2479048.html:

    MH370 Pilot’s Simulator Had Diego Garcia Landing Programmed In!

    Tuesday, March 18, 2014

    (Before It's News)

    I’ve believed the US/UK military has been involved in this all along, and that the plane was flown to Diego Garcia. Now, it seems all evidence is pointing that way…..If one connects the dots, it seems obvious this was a military operation using US/UK assets to hide the aircraft.

    I’ve been glued to CNN, as this story is fascinating. Not once has that propaganda news channel mentioned that Diego Garcia is within the range of the flight the plane took. Yet it’s all over the internet. Hmm.

    Dan komen seorg. Pembaca di blog itu:

    stompk

    “Hey Jim, thanks for that. I also noticed that residents of the Maldives are reporting seeing a large commercial airliner flying low by their islands headed towards the South. South of the Maldives is of course, Diego Garcia.

    Dan di http://www.haveeru.com.mv/news/54062:

    Maldives island residents report sighting of 'low flying jet'

    Farah Ahmed and Ahmed Naif, Haveeru Online

    Mar 18, 2014

    Residents of the remote Maldives island of Kuda Huvadhoo in Dhaal Atoll have reported seeing a "low flying jumbo jet" on the morning of the disappearance of the Malaysia Airlines flight MH370….Eyewitnesses from the Kuda Huvadhoo concurred that the aeroplane was travelling North to South-East, towards the Southern tip of the Maldives – Addu….

    Satellite data suggests that the last "ping" was recieved from the flight somwhere close to the Maldives and the US naval base on Diego Garcia…..

    Dan lihat lokasi Diego Garcia – di http://en.wikipedia.org/wiki/Diego_Garcia:

    Diego Garcia

    …Diego Garcia lies in the Chagos Archipelago at the southernmost tip of the Chagos-Laccadive Ridge — a vast submarine range in the Indian Ocean,[2] topped by a long chain of coral reefs, atolls, and islands comprising Lakshadweep, Maldives, and the Chagos Archipelago. ….

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

  2. Anonymous says:

    ..ada berapa flight MH ke beijing?.. anas ni kapten ke 1st officer?..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.