Nasha dedahkan agenda Guan Eng mahu guna kalimah Allah dalam Bible !!

on Thursday, January 3, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment




- Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng diminta memberi penjelasan sama ada beliau akan turut menuntut penggunaan kalimah Allah dalam Bible versi bahasa Tamil dan Mandarin seperti tuntutannya terhadap Bible versi bahasa Melayu.

Bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa berkata, penjelasan tersebut perlu untuk mengetahui niat sebenar Ketua Menteri Pulau Pinang itu berhubung tuntutan yang dilakukan.

"Saya mahu tanya Guan Eng mengenai penggunaan kalimah Allah ini, adakah beliau akan tuntut digunakan juga dalam Bible versi bahasa Tamil dan Cina (Mandarin)?

"Kerana kalau tidak guna kepada kedua-dua Bible versi itu, mengapa beliau sibuk sangat nak gunakannya dalam Bible versi bahasa Melayu? Adakah beliau ada agenda tertentu," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini


One Response

  1. Anonymous says:

    Salam semua,

    Kesian kita dgn Ustaz Nasha kenapa la pengikut2 PAS ni tak faham-faham agenda DAP ni? Kita lihat cuma Ustaz Nasha sorang shj yg masih waras dan mampu utk melihat apa sebenarnya matlamat dan tujuan Guan Eng yg licik itu.

    Tetapi kalau kita masih mengaku kita orang Islam cuba tuan-tuan fikir baik-baik ye. Gereja Keristian semenjak dulu lagi mmg mengakui Tuhan mereka yg tak bernama tu ada anak namanya Jesus. Tak percaya tanyelah mana-mana paderi yg kau orang kenal. Bila Guan Eng mintak Kerajaan merestui pengunaannya bererti Tuhan yg tak bernama itu yg kini dikenali sebagai Allah dah ada anak pulak ? Apa macam tuan-tuan semua boleh bertenang ke ? Tak takut ke dgn dosa syirik ?

    Berbanding ustaz Nasharuddin, kita beras pelik dan tak faham macamana Nik Aziz yg pengikut PAS gelar tok guru itu boleh bersetuju dulu? Bila bab utk menafikan dia kirim Tuan Man pulak utk jadi juru cakap. Apakah dia tak kisah menganggap Allah kini ada anak setarap dgn manusia dan haiwan? Tak mengapa ke sbb agenda PAS yg paling penting orang Keristian suka dan mahu menyokong parti PAS nanti begitu? Dia tak tahu ke Allah sudah keluarkan amaran berikut lebih 1400 tahun dulu sebelum kita semua dilahirkan di dunia ini?

    Surah Mariam ayat
    19:89 Demi sesungguhnya, kamu telah melakukan satu perkara yang besar salahnya!
    19:90 Langit nyaris-nyaris pecah disebabkan (anggapan mereka) yang demikian, dan bumi pula nyaris-nyaris terbelah, serta gunung-ganang pun nyaris-nyaris runtuh ranap
    19:91 Kerana mereka mendakwa mengatakan: (Allah) Ar-Rahman mempunyai anak.
    19:92 Padahal tiadalah layak bagi (Allah) Ar-Rahman, bahawa Ia mempunyai anak.

    Mana lagi besar agak-agak tuan-tuan semua? Kerajaan BN ke, Nik Aziz PAS ke, Anwar Ibrahim PKR ke, Guan Eng DAP, Karpal Singh DAP ke atau Gereja katolik Malaysia ke zat Allah sendiri? Kalau anda rasa Allah memang Maha Besar patut kah kita tunduk dgn dgn permintaan mereka supaya pihak Gereja Katolik bolih guna nama Allah utk bible bahasa Melayu mereka? Fikir-fikir lah sebelum membuat kesilapan yg besar ye.

    Tidak keterlaluan rasanya kalau saya beritahu memberitahu menjelang PRU 13 ini, sebarang undi atau sokongan yg kita berikan kepada PAS, PKR dan kafir lahanat DAP bererti anda semua bersetuju dgn gereja Katolik Keristian bahawa Allah sudah ada anak sekarang dan namanya Jesus !!! Nauzubillah !!!

    Jangan kata tuan-tuan semua tidak ada orang yg memberi peringatan ye !!!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.