Siapa guna bomoh ??

on Tuesday, May 5, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments


INI adalah peralatan yang dijumpai dalam kediaman rasmi Menteri Besar, sewaktu team peninjau YAB Dato' Seri Dr Zambry Abd Kadir masuk untuk membersihkan kediaman berkenaan.

Kain kuning, jarum serta bulu landak dibungkus dan disimpan oleh pakatan pembangkang di kediaman rasmi YAB Menteri Besar, sebelum mereka meninggalkan rumah itu.

Teringat satu jenaka, empat lelaki dalam kereta, sewaktu hujan lebat. Si A terkentut lalu dengan kuatnya menjerit, "Siapa kentut ni bau busuk," katanya. Si B, C dan D terkejut dan menafikannya. Si A menjerit kerana untuk mengelakkan dirinya dituduh sebagai pengentut.

Strategi yang sama digunakan oleh pembangkang. Mereka yang menggunakan ilmu sihir -- berbomoh dan berpawang -- tetapi menuduh orang lain berbuat demikian. Ini taktik pembangkang.

Tujuan mereka tak lain dan tak bukan mengelirukan rakyat dengan menggunakan fitnah. Sebab itu Khalil Idham Lim, beriya-iya menuduh Dr Zambry menggunakan bomoh sebab itu cara mereka.

source : http://selamatkanperak.blogspot.com/2009/05/siapa-guna-bomoh.html

link cerita bomoh !!

http://parpukari.blogspot.com/2009/05/berita-terkini-malaysiakini.html
Sami beri keyakinan Anwar jadi PM dalam masa terdekat
Dua hari lagi sebelum sidang Dun Perak

Komen PB

Tengok daripada pic itu seperti bungkusan kecil yg dililit dengan tali ..Jika orang cakap itu seperti cenderamata ,ada ke Adun2 yang tua2 ni dok main lagi benda2 ni Sebenarya ini jelas semua penipuan dan pembohongan tahap gila punya Pakatan ini .
Tindakan MB Perak yang telah membuat laporan polis berhubung tuduhan tersebut merupakan satu tindakan yang tepat demi mempertahankan maruah MB sendiri, kerajaan BN dan umat Islam keseluruhannya. Adalah tidak wajar untuk kita selaku umat Islam mempercayai dan taksub kepada perkara-perkara berunsur tahyul ini.

Kenapa begitu terdesak wahai Pakatan Rakyat Perak??? Sampai sanggup menfitnah dan menuduh yang bukan-bukan.Di sini kenyataan Adun tersebut yang mengatakan mempunyai bukti ..

DUN Titi Serong, Khalil Idham Lim menambah, beliau bersedia memberikan keterangan berhubung kenyataannya itu yang diadukan kepada polis oleh Datuk Zambry Abd Kadir semalam.

“Mustahil saya tidak bersedia memberikan keterangan. Saya keluarkan fakta, takkan saya hendak lari daripada memberikan keterangan.

“Kita ada bukti yang diberitahu (oleh) sumber tertentu” ,

Diminta menjelaskan lanjut bukti dakwaannya itu, Khalil berkata:

“Sekarang masalahnya, orang memberitahu saya, (itulah) bukti saya. Maklumat daripada orang yang tahu betul cerita ini.”


Apa punya kriteria pemimpin seperti ini ,mendengar sahaja cerita terus percaya dan serang orang lain tanpa usul periksa .Sampai bila mereka ini mahu hidup membodohkan rakyat dan sampai bila pula mereka ini mahu teus jadi penipu dan merapu sepanjang masa. hanya dengan mendengar cakap orang saja mereka boleh mengambil nya sebagai bukti.


5 Responses

  1. hahahahahahahahha... mmg rakyat tengah keliru sekarang... semua duk heran... semua duk pikir.. pasal apa datuk najib tak saman surat khabar perancis kalo depa buat citer palsu........

  2. rakyat tak pernah hairan pun ..org pas seperti hang sahaja dok gila percaya RPK penipu itu dan penulis gay perancis itu ..hahaha

    memang bodoh la hang ..

  3. UMNO guna bomoh? Memang bodoh punya UMNO.





    No Oral sex. klik disini

  4. AriffSMB says:

    padiyappa
    http://suaramelayubaru.blogspot.com
    YM : raazdinamik@yahoo.com

    Salam perkenalan...

  5. betul ke Television Broadcast Limited (TVB) sebuah stesyen televisyen Hong Kong akan menerbitkan satu drama bersiri berkisar tentang cerita bagaimana Altantuya dibunuh.?

    abis abis.... femes malaysia di mata dunia......

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.