Pesanan untuk Rakyat Perak

on Friday, May 15, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments


RINGKASAN TEMUBUAL EKSKLUSIF MAJALAH MILENIA MUSLIM MEI INI.
JOM BELI..JOM PHOTOSTAT,JOM EMAIL KENYATAAN PENTING INI !


Mereka tidak merampas kuasa, cuma mereka (UMNO) bagi tahu kepada Tuanku Sultan sekarang BN telah mendapat majoriti ahli dewan kerana 3 adun dari PKR dan DAP telah keluar parti dan menjadi adun bebas dan seorang adun kembali keapda UMNO!

Terimalah hakikat itu, tetapi PAS dan DAP tidak boleh terima hakikat, sekarang BN ada 31 ahli dewan. Kalau kita mengasihi orang kafir itu adalah itu haram, kita boleh berbaik dengan orang kafir tapi tidak boleh berkasih sayang dengan orang kafir!

Kenapa PAS lebih menyayangi orang kafir daripada sayang orang islam sendiri? Orang islam PAS sanggup maki hamun, orang kafir kita berpeluk-peluk pula, macam kes Elizabeth Wong memang jelas dia buat maksiat, kenapa ada muslimat PAS dan PKR peluk sampai menangis dan macamana NIk Aziz boleh sokong Elizabeth dalam isu ini sedangkan kita dan Nik Aziz tahu yang DAP tidak akan sokong ISLAM! Tengok Karpal Singh kata apa, langkah mayat saya dulu kalau PAS nak tubuh negara ISLAM!

Petikan dari salah satu wawancara Dato Seri Harussani Zakaria, Mufti Besar negeri Perak dalam majalah Milenia Muslim keluaran bulan Mei!

sumber dari : http://www.gerakan-anti-pkr.com/2009/05/sebarkan-mesej-ini-kepada-seluruh-umat.html


5 Responses

  1. Cheguman says:

    sekarang dah ada pemimpin PAS beri ucapan dan mengalukan pemimpin bukan Islam dengan gelaran 'saudara saya' atau 'saudara kita'...

  2. aCe+ says:

    tgk ke x video clip eli wong tuh? ada wat maksiat ke? dia just tidoq ngn berpakaian seksi. xkn nk tidoq pakai suit or baju korperat kot. standed r tuh. aku pun tidoq pakai sluaq pendek ja. plus, mmg eli kena sabotaj kot, org yg rakam vid tu yg patut dipersalahkan. nk taw maksiat? try search kat gutter uncensored tgk anak menteri di perdana menteri wat maksiat.

  3. bukan shj pas malah Anwar sendiri ..

    sedangkan pemimpin UMNO ,Melayu beragaman Islan sendiri dihina dan dicerca ..

    biarla mereka cheguman ,semoga mereka sedar ..

  4. PAS kena kembali kepada perjuangan asalnya...MEMBANGUN BERSAMA ISLAM

  5. Anonymous says:

    SALAM ZIARAH BROO!..ALAMAK BLOG LU DAHSYAT BRO..GEREKKK SEHH HUHUHU!!..APA PUN LWN TETAP LWN BROO!!..JGN STOP!..KIPIDAPP!! YEHAAAAAA!!!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.