PKR paksa pengundi Penanti supaya keluar mengundi ..

on Saturday, May 30, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments



PKR sedia tahan bas bawa keluar pengundi

BUKIT MERTAJAM 29 Mei - Parti Keadilan Rakyat (PKR) akan menahan bas yang disyaki membawa pengundi keluar dari kawasan Penanti pada hari pengundian pilihan raya kecil kawasan itu, 31 Mei ini.

Ketua Pemuda PKR, Shamsul Iskandar Mohd. Akin mendakwa, ada cubaan untuk membawa pengundi keluar dari kawasan tersebut sebagai usaha mengurangkan peratusan pengundian pada pilihan raya kecil itu.

''Saya nak beri amaran kepada pemimpin UMNO di kawasan ini (Penanti) kerana hasil risikan kita, ada cubaan nak bawa pengundi keluar dari Penanti pada 31 Mei ini dengan pelbagai alasan.

''Kemungkinan kita akan ambil tindakan termasuk menahan bas yang membawa keluar pengundi. Kalau nak keluar, mereka kena mengundi terlebih dahulu," katanya di sini hari ini.

Shamsul Iskandar berkata, pihaknya sudah membuat aduan kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) untuk menyiasat perkara itu.

Katanya, parti itu mengambil pendirian bahawa setiap pengundi yang hendak dibawa keluar dari kawasan itu dengan apa sebab sekalipun, perlu membuang undi terlebih dahulu.

''Kita akan mendapatkan bantuan daripada SPR dan pihak polis dalam hal ini, kita mengambil sikap bahawa kalau hendak keluar, mereka kena mengundi dulu," katanya


APA SUDAH JADI DENGAN SAM KETUA AMK PKR INI ??? NAK UGUT DAN PAKSA ORANG KELUAR MENGUNDI SEPERTI GENGSTER .. AKU PEJUANG BANGSA ADALAH PENGUNDI DI DUN PENANTI ,KAU NAK PAKSA AKU PERGI MENGUNDI KE ?? PUNYA SUKA AKU LA NI PENGUNDI KE TAK . HANG ORANG MELAKA JANGAN NAK TUNJUK ANGKUH DAN LAGAK PULAK DI SINI PAKSA ORANG KELUAR MENGUNDI . JANGAN LUPA DULU SEMASA PRK DUN BATU TALAM , MOHAMAD SABU JUGA PERNAH MENYURUH PENGUNDI BATU TALAM MENGOYAK KERTAS UNDI SEBAGAI TANDA PROTES @ TIDAK KELUAR LANGSUNG DAN ANWAR IBRAHIM JUGA MELABELKAN TINDAKAN MEMBOIKOT PRK BATU TALAM SEBAGAI TINDAKAN BIJAK DAN BERANI

KLIK SINI


http://www.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=6190&Itemid=34

http://www.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=6043&Itemid=38


DI PRK PERMATANG PAUH DAHULU ,AKU MASIH INGAT LAGI BAS-BAS JENTERA UMNO DITAHAN OLEH PUAK2 GENGSTER PKR INI YANG MEMASUKI PERMATANG PAUH , INI PULAK BAS HENDAK PERGI ROMBONGAN CUTI SEKOLAH YANG AKAN KELUAR DARI SINI PULAK HENDAK DITAHAN .

SEKIRANYA PENGUNDI ITU TIDAK BERASA PUAS HATI TERHADAP SESUATU DAN SOAL UNTUK PERGI MENGUNDI @ TIDAK PERGI MENGUNDI ADALAH HAK MEREKA PUTUSKAN .

JANGAN MENYEKAT @ MEMAKSA PENGUNDI UNTUK KELUAR MENGUNDI ..


4 Responses

  1. salam bro,

    Saya dengar pun naik darah.. Kalau orang nak bawa family keluar takkan kena tunggu tarikh mengundi kut?

    PKR memang terdesak sangat nak orang pi ngundi depa. Konon-konon pejuang hak rakyat.. pigi dah.... pejuang hak amenda pi paksa orang jangan pi mana-mana, nak jaga jadual orang, nak tentukan sapa boleh kluar ikut rombongan mana....

    Itulah. Ni baru nak kerusi dun penanti.. belum lagi kalau jadi pemerintah negara.. Hancur kebebasan rakyat weh!!! Agak-agak, cara ni dah terikut-ikut PKM yg suka paksa orang. Tak gitu?

  2. mathanis says:

    Menyalak sja UMNO ni...Lawan dak pun...pendekar melayu ka tu?

  3. Lambo says:

    Salam;

    Sempena cuti sekolah ni, bawalah anak-anak balik kampung, dengarkan sketsa atuk, yang penting sekurang-kurangnya biarlah tau sikit-sikit asas cakap arab.

    Jangan biarkan mereka keliru dengan uztaz Nga n ustzah Eliey, he, he, he...

  4. squillaciukm says:

    BAR-BI BETOL LA KETUA AMK NIE...

    NGN ANK2 BUAH KO SKALI BAR-BI...

    KPADE ANK2 BUAH AMK...

    BEK KO PEGI KEDAI YG AD KAT PENANTI 2...

    KO PEGI TEMPAT JUAL BARANGAN BAYI...

    KO PEGI BELI PEMPERS SAIZ QUADRUPLE XXXL...

    KASI KETUA KO YANG KENCING DALAM SELUAR 2...

    GERENTI PEMPERS NIE X BOCOR PNY...

    SIAP BOLE BERAK CAIR LAGI 2...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.