Saksikan Hujah TV9 bersama KJ ,Khir dan Muhkriz

on Monday, February 16, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments







Saksikan Rancangan Hujah jam 9:30 malam pada hari Selasa, 17 Februari ini di saluran TV9 untuk menyaksikan forum Ketua Pemuda yang membariskan kesemua calon-calon bagi jawatan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia iaitu Khairy, Mukhriz dan Khir. Ia akan dipengerusikan oleh Prof Agus Yusof dibuat secara live dari Dewan Bahasa dan Pustaka Kuala Lumpur .


2 Responses

  1. Kita memerlukan seorang ketua pemuda yang berani lagi lantang di persada politik masa kini yang boleh membela nasib orang melayu…

    Pemuda UMNO jangan terbelenggu dalam pemikiran lapuk dan tidak berpijak di bumi nyata!Anda harus siap siaga mengangkat martabat Pemuda dengan berani dan bertindak tanpa terikut-ikut Sang Belalang yang kerjanya " mengunyah " tidak keruan.Pastikan,anda memilih pemimpin yang bersedia mendengar dan menggerakkan jati diri dan Roh Pemuda yang lebih perkasa serta dapat menawan hati golongan muda dewasa ini.

    Salam Perjuangan

    BJ

  2. Sabor yeop! Bawa bertenang. Jom baca dulu siapa sebenornya yang terjah Elizabeth Wong telanjang? Jangan tak ambil tahu, kena ambil tahu.

    NI DIA ORANGNYA - KLIK DAN BACA

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.