VIDEO : Kod rahsia Lahad Datu pengkhianat negara telah diketahui !!

on Wednesday, March 6, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments




Kod rahsianya   " Sabah akan HILANG ".   ...Apakah maksud sebenar disebalik perkataan ini ?   Hilang daripada BN  di PRU 13 atau daripada Malaysia ? Hilang daripada BN cukup sukar sama sekali .

Ini kerana perisikan Filipina & media sana  telah dedahkan tentera SULU telah  dijanjikan sesuatu oleh  pemimpin pembangkang di Malaysia dan nama Anwar Ibrahim dikaitkan .



Sabah akan hilang melalui bantuan Nur Misuari ?



3 Responses

  1. Anonymous says:

    Mcm kebetulan kn?
    Wujudkn semula ISA, lengkapkn alatan perisikan, hukum yg berat pd pengkhianat

  2. bodoh fakta ni sama sekali tak betul anura cakap SABAH NAK HILANGA pasala politik, bukan pasal pencoroboh sulu yg menyerang ld kalau tak percaya u orang boleh tengok sendiri kat sabah macam mana rancak para ahli politik berkempen.

  3. bodoh fakta ni sama sekali tak betul anura cakap SABAH NAK HILANGA pasala politik, bukan pasal pencoroboh sulu yg menyerang ld kalau tak percaya u orang boleh tengok sendiri kat sabah macam mana rancak para ahli politik berkempen.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.